2789
عنوان

واکسن برکت

651 بازدید | 49 پست

سلام بچها کسی واکسن برکت زده من الان تو صف ام برا واکسن میگن ایرانی و کره ای هست می‌خوام ایرانی بزنم عوارض شدید ک ندارع

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

برکت اصلا عوارض ندارم. 

همسرم زده هیچی نفهمید. 

عروس خانوما با قوم شوهر مهربون باشین✋😂. خواهر شوهرا با عروس هاتون دوست باشین☺️ این دنیا دو روزه، گذشت کن تا خدا هم ازت بگذره. جاری های محترممممم انقد حسودی همو نکنید😆دیگه چیزی به ذهنم نرسید تا نصیحتی دوباره به درود🌹
کره ای یعنی استرازنکا؟

نه استرا مال انگلیس

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️

سینو فارم هست،،چینیه نه کره ای

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️
بزنيد

مجبورم ک‌ ایرانی بزنم مامانم ایرانی زده مشکلی نداشت فقط ی کم ترسیدم

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️
برکت و سینوفارم عوارض آنچنانی نداره ولی استرازنکا چرا

همون برکت رو میزنم

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️
مجبورم ک‌ ایرانی بزنم مامانم ایرانی زده مشکلی نداشت فقط ی کم ترسیدم

مگه عوارضی مثل سردرد و بدن درد تا ۳ ،،۴ روز بگیرید بهتره یا مقاومتی که واکسن ایجاد میکنه؟؟؟؟ خب سینوفارمم عوارضی بعد تزریق نداره

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️
همون برکت رو میزنم


موفق باشید

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️
سینو فارم هست،،چینیه نه کره ای

نه سینوفارم فقط برا دوز دوم دارن .دوز اول فقط برکت هست و کره ای

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792