asemoonabi مدیر عضویت: 1399/03/18 تعداد پست: 265 عنوان یه سوال... | مشاهده متن کامل بحث + 179 بازدید | 18 پست به نظرتون مردا هم باید تو پوششون رعایت کنن؟؟ توی خیابون که میان و...مثلا آستین کوتاه نپوشن و...میدونم خیلیا براشون مهم نیست ولی خب هستن آدمای حساس . اگه رعایت کنن بهتره و اگه رعایت نکنن ممکنه باعث چیزای بدی بشه؟؟ 1400/06/13 | 07:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
melina__m عضویت: 1400/04/24 تعداد پست: 4689 بله تای حدی ولی استین کوتاه خوبه دیدم اقایونی با شورت پارچه دار و زیر پیرهن دم در میاستن دقیقا یعنی آی بدم میاد طرف مرد گنده با شلوارک مامان دوز و زیر پیراهن با اون همه پشم میان تو کوچه یا حتی مسافرت ک میری خیلی چندشه خدایی 😑😑😑😑
melina__m عضویت: 1400/04/24 تعداد پست: 4689 یا مثلا یه چیز دیگه که خیلی رو مخه اینکه وقتی خم میشن شورتشون پیداس 😑😑😑خو مگه مجبوری لباس تنگ و کوتاه بپوشی اه 🙁😑
seaflower_2021 عضویت: 1400/03/17 تعداد پست: 1953 بله عزیزم. بنظرم هر جای دنیا آدم باشه،وقار حفظ کنه بهتره. کمترین مهربانی می تواند این باشد که در انتهای شب برای آرامش یکدیگر دعا کنیم...❤️🤲
درمون عضویت: 1400/05/02 تعداد پست: 309 یا مثلا یه چیز دیگه که خیلی رو مخه اینکه وقتی خم میشن شورتشون پیداس 😑😑😑 خو مگه مجبوری لباس تنگ و ... با کلی پشم رو باسنشون