2777
2789
عنوان

بارداری

138 بازدید | 17 پست

من امروز روز ۱۶ دوره امه سیکلام ۳۳ روزه اس وتخمک گذاریم ۱۹ دوره امه امروزودیروز کیت استفاده کردم امروزیه یکم پرنگ ترازدیروزبود میخوام خودم برم براسونوکه ببینم فولیم چنده وازادشده یانه بنظرتون کی برم

تیکرتولد دو سالگی پسرمامانه🥰

شما تخمک گذاریت شروع شده فولیکول تازه میخای بری؟؟ اول فولیکول غالب میشه بعد پاره میشه و تخمک بارور ازاد میکنه

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شما تخمک گذاریت شروع شده فولیکول تازه میخای بری؟؟ اول فولیکول غالب میشه بعد پاره میشه و تخمک بارور ا ...

اخه من شنیدم دوروزقبل تخمک گذاری باید رفت

تیکرتولد دو سالگی پسرمامانه🥰
شما تخمک گذاریت شروع شده فولیکول تازه میخای بری؟؟ اول فولیکول غالب میشه بعد پاره میشه و تخمک بارور ا ...

شروع نشده ها چون نگا کیت کمرنگه میگه وقتی کیت پرنگ میشه دوتا خطش تازه ۲۴ ساعت بعدش تخمک گذاری

تیکرتولد دو سالگی پسرمامانه🥰
شروع نشده ها چون نگا کیت کمرنگه میگه وقتی کیت پرنگ میشه دوتا خطش تازه ۲۴ ساعت بعدش تخمک گذاری

دقیقا روز چندی؟؟ مثلا من دوره هام ۲۸ روره بود روز ۱۴ قاعدگی میرفتم برا فولیکول

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️
شما تخمک گذاریت شروع شده فولیکول تازه میخای بری؟؟ اول فولیکول غالب میشه بعد پاره میشه و تخمک بارور ا ...

شمابعدچتدماه اقدام باردارشدید من ۳ماهه اقدامم

تیکرتولد دو سالگی پسرمامانه🥰
شمابعدچتدماه اقدام باردارشدید من ۳ماهه اقدامم

عجله نکن جانم،،بعد ۶ ماه باردار شدم،،،درست تو ماهی هم ک بهم گفتن فولیکول نداری من باردار شدم،،، توکل ب. خدا

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️
دقیقا روز چندی؟؟ مثلا من دوره هام ۲۸ روره بود روز ۱۴ قاعدگی میرفتم برا فولیکول

خب دیگه به حرف شما من باید ۱۹ دره ام برم چون ۱۴روزقبل از پریودتخمک گذاریه

تیکرتولد دو سالگی پسرمامانه🥰
من ۳۳ روزس تا ۳۴روزه اس

یعنی روز ۱۶ اینا بری برا فولیکول فک  کنم

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️
خب دیگه به حرف شما من باید ۱۹ دره ام برم چون ۱۴روزقبل از پریودتخمک گذاریه

تا ۱سالم باردار نشدی نترس،،طبیعیه تا ۱سال

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️
عجله نکن جانم،،بعد ۶ ماه باردار شدم،،،درست تو ماهی هم ک بهم گفتن فولیکول نداری من باردار شدم،،، توکل ...

شمام خودتون میرفتید برا فولی من اولین بارم حتی ازمایش تخمک گذاری وذختیره تخمدان وفولیکولم دادم برااطمینان همه چی اوکی بوده ولی میگم برم اگه فولی خوب داشته باشمو نشه ماه بعد شوهرمم بفرستم ازمایش

تیکرتولد دو سالگی پسرمامانه🥰
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز