من چون کلا خیلی تنبلم حال ندارم چیز میز درست کنم ولی این خیلی راحت بود😂😂
به جای شکلات تلخ اب شده میتونین پودر کاکائو بریزین یا شکلات شیرین
کلا طعم کوکیش یکم تلخه میتونین شکر یا شیره بهش اضافه کنید اگه شیرین دوست دارید
همزن برقی نمیخواد با قاشق همه موادو مخلوط کنید و پهن کنید تو سینی
من فک نمیکردم با همین سه چهار تا مواد خوبشه ولی جدی عالی شد😂💖
روشم با مغز گردو بادوم یا پسته تزئین کنید


