2777
2789
عنوان

سریال ترکی

52153 بازدید | 76 پست

بچه ها دنبال یه سریال ترکی میگردم که ارزش دیدن داشته باشه یجورایی حرف نداشته باشه دیگه

به غیر عشق ممنوع و فضیلت و کاراسودا و برگریزان و  ماکسیرا و اینا

😐😂

نمیدونم😐😕

میدونی ماهیا به آبجی هاشون چی میگن؟ آبزی آبزی،یه بار حیف نون با نامزدش میره کافی شاپ نامزدش به گارسون میگه:ببخشید دوتا قهوه بیارید بعدش حیف نون به گارسون میگه:برای منم یه دونه قهوه بیار،یه بار برای اولین بار گوشی میخره میندازه حالت هواپیما پرتش میکنه،

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اپارتمان بیگناهان رو دارم میبینم

عااالیه

حالا دنیا اینجوریه برام ،اینجوری که تو هم باید تموم بشی از فردا طرفای ظهر پرنده میشم،تموم میشم اگر  قراره دوست نداشته باشم چه کاریه که بمونم تو این دنیا من پرنده میشم،تو شاه ماهی من تموم میشم تو شروع خوشبحال دنیا که تو رو داره طفلک من،که ندارمت
تو در قلبم را بزن

خیلی الکیه

واقعا بی محتوا و مسخره هست 

حالا دنیا اینجوریه برام ،اینجوری که تو هم باید تموم بشی از فردا طرفای ظهر پرنده میشم،تموم میشم اگر  قراره دوست نداشته باشم چه کاریه که بمونم تو این دنیا من پرنده میشم،تو شاه ماهی من تموم میشم تو شروع خوشبحال دنیا که تو رو داره طفلک من،که ندارمت

واقعا هیچکدوم ارزش نداره این همه کشورای خوب


کاربر حمید معصومی نژاد با عضویت در سال 1403 من نیستم.اگر گاهی جواب نمیدم عذر میخوام.بی حوصله ام،دوست دارم نظرم رو بگم و برم،همین... لطفا درخواست دوستی هم نفرستید حرف خصوصی با کسی ندارم💚
من دوسش داشتم🤪

به خاطر بازیگراش؟😁

حالا دنیا اینجوریه برام ،اینجوری که تو هم باید تموم بشی از فردا طرفای ظهر پرنده میشم،تموم میشم اگر  قراره دوست نداشته باشم چه کاریه که بمونم تو این دنیا من پرنده میشم،تو شاه ماهی من تموم میشم تو شروع خوشبحال دنیا که تو رو داره طفلک من،که ندارمت
واقعا هیچکدوم ارزش نداره این همه کشورای خوب

اره فیلم‌های ترکیه خیلی دیگه بی نمکن همیشه یا رعیس عاشق منشی اش یا برعکس و اصلا جالب نیس 

 فیلم‌های کره ای نگاه کن معرکن . انیمه هم عالیه 

🍃﷽حَسْبُنَاالله‌وَنِعْمَ‌الْوَکیٖلْ...خُڋا‌ݕَڔٰاےِݦَݧ‌ْڬٰاڣٖیښٺ 🌼🍃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز