2777
2789
عنوان

کرونا بیاین

529 بازدید | 85 پست

روز دهمه کرونامه امروز رفتم دکتر برام قرص ازیترومایسن داد با قرص جوشان و ناپروکسن .....امروز یکم سرفه میکنم چکار کنم باز ؟؟؟دکتر گفت نیاز به سی تی اسکن نیست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم وارا.از یه طرف میگن تا یه علامت دیدین بیخیال نشین از یه طرف میگن اگر سرفه وتب داشتین برین سی تی.من ز دیشب قفسه سینه ام دردمیکنه امروز خواستم برم سی تی دکتر گفت نرو نشون نمیده

از اونی كه ميگفت به خاطرت با كُل دنيا ميجنگَم چه خبر؟هنوز داره ميجنگه يا شهيد شُد؟  
نمیدونم وارا.از یه طرف میگن تا یه علامت دیدین بیخیال نشین از یه طرف میگن اگر سرفه وتب داشتین برین سی ...

روز چندمی

عشق مقدس است و عاشق اهل خیانت نیست⁦❤️⁩ عاشق ناپاکی را به حریم پاک و مقدس دل راه نمی‌دهد 💚 هوس رانباید عشق نامید
روز چندمی

من اصلا هیچ علایمی نداشتم وندارم .ازمایش هم ندادم فقط از دیشب یهو یفسه سینم درد گرفته

از اونی كه ميگفت به خاطرت با كُل دنيا ميجنگَم چه خبر؟هنوز داره ميجنگه يا شهيد شُد؟  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز