2777
2789
عنوان

لخت

| مشاهده متن کامل بحث + 4946 بازدید | 58 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اصلا توجه نداره اخم و ... هیچی روش اثر نداره

حتی شورتشم؟

من از دیوانه ها دیدم ، هزاران عاقل مرده !•~•                                                                                                           خدایا همیشه هوامو داشته باش ❤                                    

والا من با این سنم دوس دارم‌اون مدلی بگردم اون بچه که جای خود داره😂😂

هیچ مادری از مرگ نمیترسد،بزرگترین ترس یک مادر از این است که فرزند خود را در این دنیا تنها بگذارد،در حالی که میداند هیچکس مثل او فرزندش را دوست نخواهد داشت ❤
گفتم اینو بزارم ببشتر میان نظر بدن😂😂

باید هربار پوشکش کنی بگی من چشمو میبندم عیبه کسی ببینتت هی تو گوشش بگو هی بگو الان نوه های ما اصلا بلوز هم جلوی کسی در نمیارن هی میگن عیبه زشته با اینکه پسرن میگن عیبه نگاه نکن برو از کوچیکه که 2سالشه تا بزرگه که 8.9سالشه

مِث یِه پُــروتون فکر کن همیشه مُثـبـت +
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز