2777
2789

روز بیستم هنوز یه کم سرفه دارم شوهرم روز ۱۸ هنوز بستریه 

فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله

من هفته سوممه

✋اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ عَلَيْكَ مِنّي سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّي لِزِيارَتِكُمْ ،✋اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ✋وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْن✋ِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ✋وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْن ِالهی زیارتش را دراین دنیا و شفاعتش را در آخرت نصیب مان بگردان💚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

علایم شوهرت چی بود بستری کردن 

تب بالا که پایین نمیومد

فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله

من روز ۱۵ ولی باد کولر بهم میخوره سرفه میکنم یا گتهی یهو گلوم خارخار میکنه و سرفه میکنم خیلی حس بدیه ولی حس بویایی و چشایی و سرفه های زیادم برطرف شد خداروشکر ولی هنوز نمیدونم چرا خوب کامل نمیشم اشتهامم مث قبل نشده

با عرض احترام لطفا زیر ۱۸ سال نظر ندن ریپ هم نزنن ممنون🙏🌹
خوبه خداروشکر بهتر شدی ؟؟؟علایکت چی بود


اره شکر خدا بهترم تب سرفه سردرد بدن درد از دست دادن بویایی چشایی ضعف تنگی نفس خلط 

✋اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ عَلَيْكَ مِنّي سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّي لِزِيارَتِكُمْ ،✋اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ✋وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْن✋ِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ✋وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْن ِالهی زیارتش را دراین دنیا و شفاعتش را در آخرت نصیب مان بگردان💚

[QUOTE=203872857]من روز ۱۵ ولی باد کولر بهم میخوره سرفه میکنم یا گتهی یهو گلوم خارخار میکنه و سرفه میکنم خیلی حس بدیه ...[/QUOعلایم دیکه نداشتی ؟؟؟؟سرفه هات خلط دار بود ؟؟؟؟داذو وی میخوردی ؟؟؟اکسیژن خونت چجوری بود؟

من روز ۱۵ ولی باد کولر بهم میخوره سرفه میکنم یا گتهی یهو گلوم خارخار میکنه و سرفه میکنم خیلی حس بدیه ...

من روز نهم ولی هنوز چشایی و بویایی ندارم...

خدایا امیدم فقط به تو هست ، محکم دستامو بگیر و بغلم کن.
اها شما سرفه هم داشتی همراه با خلط بود ؟؟؟؟؟درکیری ریه داشتب اکسیژن خونت رو چند بود

بله سرفه با خلط کم. درگیری ریه زیر ده درصد. اکسیژن دور و بر  ۹۳.  ولی کم کم رو به بهبود بودم . شوهرم خلط خونی و تب بالا داشت که دیگه بستری شد

فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تغییر رشته

hgvhhbgf | -6 ثانیه پیش

چجوری برم پیشش

00000fbh | 12 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز