2789
عنوان

قرصصصص🥺

| مشاهده متن کامل بحث + 185 بازدید | 33 پست
واس من کاش همون گاهی ام اثر کن راضی ام

وای ارعععع من الان از خدامه اثر کنه زودتر فقط بخوابم😔

دختری هستم از تبار عشق...🙋🏻‍♀️قلبم ک هیج حتی پاش بیفته جونم رو هم میدم...😎🥰دختری هستم با قلبی مثل زلالی باران...🌧 و با عشقی به وسعت کهکشان ها...🌌یک کلام من نفسی دارم ک فقط به یک هوا بنده...❤🥺دوستان اگ امضامو میخونید برام صلوات بفرستید اجرتون با امام حسین😊
فقط یکی بخور ب بدنت آسیب نزن عزیزم

چی بگم گاهی میخوام فکرو خیال نکنم چرتو پرت میخورم بخوابم اونم یواشکی همه🙂

دختری هستم از تبار عشق...🙋🏻‍♀️قلبم ک هیج حتی پاش بیفته جونم رو هم میدم...😎🥰دختری هستم با قلبی مثل زلالی باران...🌧 و با عشقی به وسعت کهکشان ها...🌌یک کلام من نفسی دارم ک فقط به یک هوا بنده...❤🥺دوستان اگ امضامو میخونید برام صلوات بفرستید اجرتون با امام حسین😊

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

وای ارعععع من الان از خدامه اثر کنه زودتر فقط بخوابم😔

تا ساعت 5 فک نکنم خوابم بیاد همش فیلم میببنم و مذخرفی

  کاربر پسر هستم عقاب آریایی🤟بی حد میخاستمت ولی در حد نبودی،،،،. خوندن فکر ادما دیگه زیاد سخت نیست...  
تا ساعت 5 فک نکنم خوابم بیاد همش فیلم میببنم و مذخرفی

منم ولی باید بخوابمم ک فکروخیال الکی نکنم ک اروم شم 😔

دختری هستم از تبار عشق...🙋🏻‍♀️قلبم ک هیج حتی پاش بیفته جونم رو هم میدم...😎🥰دختری هستم با قلبی مثل زلالی باران...🌧 و با عشقی به وسعت کهکشان ها...🌌یک کلام من نفسی دارم ک فقط به یک هوا بنده...❤🥺دوستان اگ امضامو میخونید برام صلوات بفرستید اجرتون با امام حسین😊
منم ولی باید بخوابمم ک فکروخیال الکی نکنم ک اروم شم 😔

چرا چ مشکل ی داری اخ

  کاربر پسر هستم عقاب آریایی🤟بی حد میخاستمت ولی در حد نبودی،،،،. خوندن فکر ادما دیگه زیاد سخت نیست...  
تا ساعت 5 فک نکنم خوابم بیاد همش فیلم میببنم و مذخرفی

ببین دیازپام هم خورده بودم اما ی بار امتحان کن دوتا از این گیح میکنه فک کنم 

دختری هستم از تبار عشق...🙋🏻‍♀️قلبم ک هیج حتی پاش بیفته جونم رو هم میدم...😎🥰دختری هستم با قلبی مثل زلالی باران...🌧 و با عشقی به وسعت کهکشان ها...🌌یک کلام من نفسی دارم ک فقط به یک هوا بنده...❤🥺دوستان اگ امضامو میخونید برام صلوات بفرستید اجرتون با امام حسین😊
ببین دیازپام هم خورده بودم اما ی بار امتحان کن دوتا از این گیح میکنه فک کنم 

من س تا میخوردم بی فایده بود

  کاربر پسر هستم عقاب آریایی🤟بی حد میخاستمت ولی در حد نبودی،،،،. خوندن فکر ادما دیگه زیاد سخت نیست...  
من س تا میخوردم بی فایده بود

ای بابا دکتر برید حتما اونا ی قزص میدن دیگ خوابی ب زور

دختری هستم از تبار عشق...🙋🏻‍♀️قلبم ک هیج حتی پاش بیفته جونم رو هم میدم...😎🥰دختری هستم با قلبی مثل زلالی باران...🌧 و با عشقی به وسعت کهکشان ها...🌌یک کلام من نفسی دارم ک فقط به یک هوا بنده...❤🥺دوستان اگ امضامو میخونید برام صلوات بفرستید اجرتون با امام حسین😊
چرا چ مشکل ی داری اخ

فکروخیال ببین مهتترین چیز ک زندگیم توش خلاصه میشه و دلیل زنده بودن الانمه دارم خدایا شکررررررر ولی از ریاد دوس داشتن وسواس فکری گرفتم میخوام نگه دارم فقط

دختری هستم از تبار عشق...🙋🏻‍♀️قلبم ک هیج حتی پاش بیفته جونم رو هم میدم...😎🥰دختری هستم با قلبی مثل زلالی باران...🌧 و با عشقی به وسعت کهکشان ها...🌌یک کلام من نفسی دارم ک فقط به یک هوا بنده...❤🥺دوستان اگ امضامو میخونید برام صلوات بفرستید اجرتون با امام حسین😊
ای بابا دکتر برید حتما اونا ی قزص میدن دیگ خوابی ب زور

الان بیدار شدم ساعت 6 خوابم برد😐

  کاربر پسر هستم عقاب آریایی🤟بی حد میخاستمت ولی در حد نبودی،،،،. خوندن فکر ادما دیگه زیاد سخت نیست...  
الان بیدار شدم ساعت 6 خوابم برد😐

خخخ منم ۶😂

دختری هستم از تبار عشق...🙋🏻‍♀️قلبم ک هیج حتی پاش بیفته جونم رو هم میدم...😎🥰دختری هستم با قلبی مثل زلالی باران...🌧 و با عشقی به وسعت کهکشان ها...🌌یک کلام من نفسی دارم ک فقط به یک هوا بنده...❤🥺دوستان اگ امضامو میخونید برام صلوات بفرستید اجرتون با امام حسین😊
فکروخیال ببین مهتترین چیز ک زندگیم توش خلاصه میشه و دلیل زنده بودن الانمه دارم خدایا شکررررررر ولی ا ...

اهاان  فکر خیال عاشقی😐 یعن

  کاربر پسر هستم عقاب آریایی🤟بی حد میخاستمت ولی در حد نبودی،،،،. خوندن فکر ادما دیگه زیاد سخت نیست...  
الان بیدار شدم ساعت 6 خوابم برد😐

ولی ب دلایلی از ۹ بیدارم

دختری هستم از تبار عشق...🙋🏻‍♀️قلبم ک هیج حتی پاش بیفته جونم رو هم میدم...😎🥰دختری هستم با قلبی مثل زلالی باران...🌧 و با عشقی به وسعت کهکشان ها...🌌یک کلام من نفسی دارم ک فقط به یک هوا بنده...❤🥺دوستان اگ امضامو میخونید برام صلوات بفرستید اجرتون با امام حسین😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792