2789
عنوان

قرصصصص🥺

| مشاهده متن کامل بحث + 185 بازدید | 33 پست
اعصابم خورد کرده😐😐😐😐 چ بلایه اخ

واقعااااا رو مخهه من هی قول میدم بخوابم نمبشه

دختری هستم از تبار عشق...🙋🏻‍♀️قلبم ک هیج حتی پاش بیفته جونم رو هم میدم...😎🥰دختری هستم با قلبی مثل زلالی باران...🌧 و با عشقی به وسعت کهکشان ها...🌌یک کلام من نفسی دارم ک فقط به یک هوا بنده...❤🥺دوستان اگ امضامو میخونید برام صلوات بفرستید اجرتون با امام حسین😊
از 9 شب یعنی یا صبح 

همیشع ۶ نمیخوابم سعی میکنم رود کنم دیگ قول دادم ولی ن منظورم ۹ صبحع از ۸ونیم بیدارم حدودا 

دختری هستم از تبار عشق...🙋🏻‍♀️قلبم ک هیج حتی پاش بیفته جونم رو هم میدم...😎🥰دختری هستم با قلبی مثل زلالی باران...🌧 و با عشقی به وسعت کهکشان ها...🌌یک کلام من نفسی دارم ک فقط به یک هوا بنده...❤🥺دوستان اگ امضامو میخونید برام صلوات بفرستید اجرتون با امام حسین😊

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

واقعااااا رو مخهه من هی قول میدم بخوابم نمبشه

من میگم وقتی خوابم نمیبره تا صبح بیدارم، صبحم نمیخوابم ک شب خوابم ببرع ولی نمیشه🥴 انگار اصن دست خودم نیس اتومات خوابم میبرع اخ سرم درد میگیره اگ سرم نزارم رو زمین

  کاربر پسر هستم عقاب آریایی🤟بی حد میخاستمت ولی در حد نبودی،،،،. خوندن فکر ادما دیگه زیاد سخت نیست...  
همیشع ۶ نمیخوابم سعی میکنم رود کنم دیگ قول دادم ولی ن منظورم ۹ صبحع از ۸ونیم بیدارم حدودا 

اهان من از کل شب تا 6 صبح بیدار بودم

  کاربر پسر هستم عقاب آریایی🤟بی حد میخاستمت ولی در حد نبودی،،،،. خوندن فکر ادما دیگه زیاد سخت نیست...  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792