2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خورشت با مرغ چیز دیگه بلدید جز فسنجون و خوراک مرغ؟

قیمه با مرغ 

مرغ ترش که مثه همون فسنجونه ولی گردو نداره 

قلیه مرغ 

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔
اکبر جوجه چه جوری درست کنم ؟؟؟؟؟بلدی بگو مرسی

ببین یه مرغ ۷۰۰_۸۰۰ گرمی بخری یعنی جوجه باشه کوچولو 

از وسط نصفش کنی  بشه دوتا 

بعد مزه دارش کنی با زعفرون و پیاز و نمک و فلفل 

چند ساعت بمونه یا شب تا صبح رو 

بعدش یه قابلمه رو پر روغن می‌کنی جوجه هاتو میزاری تو روغن سرد روغن باید روی مرغ رو بپوشونه  مرغت هم باید پوست داشته باشه حتما از سمت پوست هم بزاریش کف قابلمه 


بعد بزاریش رو حرارت زیاد کنی  زیرشوووو  وقتی روغن قل قل کرد زیرشو کم کن سرشو بزار واجازه بده ۴۵ دقیقه بپزه و سرخ بشه بعد نیم ساعت آخر   برش گردون اون سمتشم سرخ بشه نصف لیوان آب جوش و  دو سه قاشق کره بریز تو روغن و اجازه بده سرخ سه 



 واسه سس هم  رب انار  رو به پوره ی گردو و نصف لیموترش و  یکم محلول زعفرون دم کرده قاطی میکنی میریزی رو  مرغ و با برنج میل می‌کنی 


« Made in pain 💔» به دَشتـی رسیدی بلندتر بخند! بلندتر بخند یادِ خونه بیـوفتُم ..:)                                                           هر هویتی رو رها کردم.‌ هر احساسی رو از بین بردم. هر خاطره‌ای رو‌ دفن کردم و هر آرزویی رو نادیده گرفتم. به نظر میرسه بی‌نقص‌ترین فرصت برای زندگی‌کردنه. بدون زنجیر.                  مردمان شهر برای آزادی تابوت ساختندو برای عشق مرز، غافل از اینکه نه آزادی در تابوت جا میگیرد، نه عشق مرز میشناسد.-ارنستو چگوارا      لینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید. ❤️
ببین یه مرغ ۷۰۰_۸۰۰ گرمی بخری یعنی جوجه باشه کوچولو  از وسط نصفش کنی  بشه دوتا  بعد ...

مرسی چقد روغن زیاد میخواد ؟ نمیشه بپزم قبل سرخ کردن ؟ خام نمیمونه ؟

👨‍👩‍👦‍👦
مرسی چقد روغن زیاد میخواد ؟ نمیشه بپزم قبل سرخ کردن ؟ خام نمیمونه ؟

سه تا لیوان روغن فکر کنم کافی باشه بعدشم میتونی از  روغن که میمونه واسه سرخ کردن چیزای دیگه استفاده کنی 


نه اکبر جوجه  دستورش همینه نباید بپزیش و بهت قول میدم مرغت اینقدر   می پزه و نرم میشه که تو عمرت میگی مرغ به این  نرمی و خوبی نخوردم 

« Made in pain 💔» به دَشتـی رسیدی بلندتر بخند! بلندتر بخند یادِ خونه بیـوفتُم ..:)                                                           هر هویتی رو رها کردم.‌ هر احساسی رو از بین بردم. هر خاطره‌ای رو‌ دفن کردم و هر آرزویی رو نادیده گرفتم. به نظر میرسه بی‌نقص‌ترین فرصت برای زندگی‌کردنه. بدون زنجیر.                  مردمان شهر برای آزادی تابوت ساختندو برای عشق مرز، غافل از اینکه نه آزادی در تابوت جا میگیرد، نه عشق مرز میشناسد.-ارنستو چگوارا      لینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید. ❤️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792