2777
2789
عنوان

خمیرپیتزا

581 بازدید | 13 پست

دوستان کسی هست خودش درست کنه دستورش رو میشه بگین و اینکه چطور میشه

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بهترین خمیر برای پیتزا و پیراشکی ،خمیر جادویی یا همه کاره ست 

طرز تهیه اش توی نت هست

🌾برای ظهور آقامون امام زمان ع صلوات🌾هرکس میخواد براش آیه الکرسی بخونم منو تگ کنه🌹 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجه 🌹

یک قاشق غذاخوری خمیر مایش با یک قاشق اب ولرم بزار باشه پونزده دقیقه تا عمل بیاد .

شیر پرچرب بزار ولرم بشه خمیرمایه رو با کمی نمک بهش اضافه کن بعد ارد رو کم کم بهش اضافه کن تا جایی که خمیر به دستت نچسبه بعد دربش ببند جای گرم بزار . بعد حدود یکساعت کمی روغن بهش اضاف کن و ورز بده. بزار کمی دیگه بمونه تا خمیرت پف کنه. الان دیگه خمیرت امادست

من خودم درست میکنم .یه لیوان آب یه قاشق مایه خمیر.یه قاشق شکر و یکم نمک میزارم تو یه ظرفی  درش و میپوشونم .یه ۱۰ دقیقه بمونه .بعد که مایه خمیر پف کرد .آردسفید و اضافه میکنم هم  میزنم .تا وقتی که به دست نچسبه .البته یکم باید چسبندگی داشته باشه اما نه زیاد بعد بهش یه قاشق روغن زیتون اظافه میکنم و ورز میدم بعدش خمیر و جمع میکنم .و  کف ظرف و چرب میکنم و خمیر و گوله میکنم تو ظرف و روش و با پلاستیک میپوشنم و میزارم یه ساعت استراحت کنه 

زندگی هیچوقت اندازه تنم نشد .حتی وقتی خودم برای خودم بریدم و دوختم...
بهترین خمیر برای پیتزا و پیراشکی ،خمیر جادویی یا همه کاره ست  طرز تهیه اش توی نت هست

نه برای پیراشکی بهترین خمیر. خمیری که با ماست و بکینگ پودر و خمیرمایه اماده میشه پوک و عالیییی

من خودم درست میکنم .یه لیوان آب یه قاشق مایه خمیر.یه قاشق شکر و یکم نمک میزارم تو یه ظرفی  درش ...

مرسی گلم خمیر مایه رو هایپر مارکت ها دارن؟

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
من خودم درست میکنم .یه لیوان آب یه قاشق مایه خمیر.یه قاشق شکر و یکم نمک میزارم تو یه ظرفی  درش ...

آرد مثلا چند لیوان باشه؟

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
خواهش میکنم عزیزم .بله ....هم هایپر مارکت هم  عطاری ها هم دارن

مرسی گلم

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
نه برای پیراشکی بهترین خمیر. خمیری که با ماست و بکینگ پودر و خمیرمایه اماده میشه پوک و عالیییی

من درست کردم .پیراشکی از پیتزا خوشمزه تر شد 

🌾برای ظهور آقامون امام زمان ع صلوات🌾هرکس میخواد براش آیه الکرسی بخونم منو تگ کنه🌹 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجه 🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز