2777
2789
عنوان

بارداری

155 بازدید | 36 پست

سلام . من چهار ماه در اقدامم کمی تنبلی داشتم داروهایی که مصرف می کنم متفورمین روزی دو تا ، اینوفولیک ، مدروکسی پروژسترون و لتروزل هست الان چهار روز از موعد پریودم گذشته بی بی چک می زنم منفی نشون میده احتمال بارداری دارم ؟ بعضیا نوشتن که قبل از تاخیر پریود مثبت میشه بعضیها هم می گن تا ده روز تاخیر ، با این اینکه سعی میکنم استرس نداشته بام بازم این بلاتکلیفی اذیت میکنتم . ممنون میشم اگه کسی مشابه من بود نظر بده ممنون

سابقه تاخیر انداختن داشتی؟ دیروز یکی ۳هفته بود عقب انداخته بود رفت ازمایش داد منفی بود 

 یه مامان شاد و پرانرژی که جز شادی و ارامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ، خونه بهم ریخته مرتب میشه ، چای سرد شده رو میشه عوض کرد ، غذای یخ شده رو میشه داغش کرد، ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما دیگه بچه هامون 1ساله یا 2ساله یا 3 ساله و ... نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم پسر کوچولوی من مامان عاشقته  

پریودات منظمه؟ اگه منظمه و سر وقت پری نشدی احتمال باردلریت کمتره اما اگه نا منظمه ممکنه لقاح دیرتر باشه و احتمالش بیشره باردار باشی

هُوَ رَبُّ المُستَحيل و أنت تبكى عَلَى المُمكن                        ‌       او خداوند ناممكن هاست در حالى كه تو بر ممكن گريه ميكنى؟! 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سابقه تاخیر انداختن داشتی؟ دیروز یکی ۳هفته بود عقب انداخته بود رفت ازمایش داد منفی بود 

قبلا نامنظم بود بخاطر همون دکتر مدروکسی داد ، بعد از مصرف اون باید نهایتاً 7 روز پریود میشدم که نمیشدم . ماه های قبل سر چهار روز بعد از مصرف قرص میشدم

پریودات منظمه؟ اگه منظمه و سر وقت پری نشدی احتمال باردلریت کمتره اما اگه نا منظمه ممکنه لقاح دیرتر ب ...

نامنظم بود مدروکسی میخوردم که منظم بشه ولی چون با مصرف مدروکسی نشدم نگرانم

علت تاخیرش چی بود؟

پریوداش نامنظم بود تنبلی تخمدان داشت و کامل درمان نشده بود برای همین اینهمه عقب انداخته بود ... ببین اول سعی کن پریودات منظم شه بعد اقدام کن

 یه مامان شاد و پرانرژی که جز شادی و ارامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ، خونه بهم ریخته مرتب میشه ، چای سرد شده رو میشه عوض کرد ، غذای یخ شده رو میشه داغش کرد، ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما دیگه بچه هامون 1ساله یا 2ساله یا 3 ساله و ... نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم پسر کوچولوی من مامان عاشقته  
پریوداش نامنظم بود تنبلی تخمدان داشت و کامل درمان نشده بود برای همین اینهمه عقب انداخته بود ... ببین ...

چیکار کنم منظم بشه ؟؟ مدروکسی میخورم یعنی فایده نداره؟  بعد میگن لتروزل خیلی قوی هست تا سه بار مصرف باردار میشی یعنی دروغ ؟ ؟؟ از خوردن اینهمه دارو خسته شدم 

پریودات منظمه؟ اگه منظمه و سر وقت پری نشدی احتمال باردلریت کمتره اما اگه نا منظمه ممکنه لقاح دیرتر ب ...

میدونی با اینکه نامنظم هست کی مشخص میشه باردار هستم یا نه اگه نشدم کی برم پیش دکتر؟


میدونی با اینکه نامنظم هست کی مشخص میشه باردار هستم یا نه اگه نشدم کی برم پیش دکتر؟

تا یک هفته تا ده روز بعد از تاریخ پریودت صبر کن،

هُوَ رَبُّ المُستَحيل و أنت تبكى عَلَى المُمكن                        ‌       او خداوند ناممكن هاست در حالى كه تو بر ممكن گريه ميكنى؟! 
چیکار کنم منظم بشه ؟؟ مدروکسی میخورم یعنی فایده نداره؟  بعد میگن لتروزل خیلی قوی هست تا سه بار ...

نمیدونم عزیزم از اینا سردرنمیارم واقعا ... تا اخرهفته صبر کن پریود نشدی که انشالله نمیشی برو ازمایش بده 

 یه مامان شاد و پرانرژی که جز شادی و ارامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ، خونه بهم ریخته مرتب میشه ، چای سرد شده رو میشه عوض کرد ، غذای یخ شده رو میشه داغش کرد، ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما دیگه بچه هامون 1ساله یا 2ساله یا 3 ساله و ... نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم پسر کوچولوی من مامان عاشقته  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز