2789
عنوان

بلرداری

78 بازدید | 8 پست

بچه ها من دیشب که رابطه داشتیم شوهرم از عادت بد وقتی ارضا میشه دوباره رابطه برقرار میکنه دیشب تا حالا حس میکنم قطره ای رفته باشه داخلهرشب هم قرص ال دی میخورم امکانش هست چیزی بشه؟؟؟

ادیوس ..☆

اوژانسی بخورخب

سلام عشقا❤.اول واسع سلامتی داییم ک ۹ سالع تو کماست صلوات بفرستین .و مامانایی ک قصد سقط نی نی دارن میگن زوده کم سن سالیم .من ۱۴ ساله بودم حامله شدم من ۱۵ پسرمو ب دنیا اوردم. خیلی چیز خوبیه مامان شدن😍 راستش عوارض خیلی داره کمر درد شدید و پادرد بد 🤐ولی اگه برگردم ب عقب بازم پسرمو ب دنیا میارم💓 اونایی ک میخان مامان بشن الهی خدا بهتون نی نی سالم بده .کلی دعاتون میکنم همتونو .🙂🙌و ب این جمله خعلی اعتقاد دارم و خدایییییی هست بالاتر از حد تصور 💞

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نمیسازتم خیلی بهم میریزم و عوارض برام میاره، ال دی بی فایدس؟😔

والا من ال دی نخوردم تا حالا

سلام عشقا❤.اول واسع سلامتی داییم ک ۹ سالع تو کماست صلوات بفرستین .و مامانایی ک قصد سقط نی نی دارن میگن زوده کم سن سالیم .من ۱۴ ساله بودم حامله شدم من ۱۵ پسرمو ب دنیا اوردم. خیلی چیز خوبیه مامان شدن😍 راستش عوارض خیلی داره کمر درد شدید و پادرد بد 🤐ولی اگه برگردم ب عقب بازم پسرمو ب دنیا میارم💓 اونایی ک میخان مامان بشن الهی خدا بهتون نی نی سالم بده .کلی دعاتون میکنم همتونو .🙂🙌و ب این جمله خعلی اعتقاد دارم و خدایییییی هست بالاتر از حد تصور 💞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز