دخترم =(🚬 مبتلابحهیپوفرنیا.ir 🥀─━─•⊰ از بلندای نگاه تو فقط پروازه و پرواز و پرواز~نه محضر لازمه نه حلقه خب~اما تویی محرم تویی همدم تویی همراز💔 ⊱•─━─
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
شعر درمون نیست...دردیه معجون...از غم و خشم و جنون...کشتن تومون هر عشقی بود ...کی میگه حقیقت تلخه؟ترشه که همه چشمارو بستن..(نفرت می چکه از قلم صلح)سیاهه پروندم ولی خب قلبم نه! اون همه خفت و خاری پس کو؟ اون لحظهی عاری از زاری و ننگ اون بودنِ محترم حس قشنگ از خستگی توی این قهقراها چه کنیم،چه میشه و چه و این چراها صورتای کبودِ ته بن بستا صدای شیون زنها و گلدسته ها از خون خشکیده تو حلقوممون از قامت شکسته این همه جوون از سری که حرف داره و شکسته میشه یعنی اخرین درهای امیدم بسته میشه؟ گفتم آقا روی شما حکم میشه فردا از این شکنجه و کشتن دست بردار تو از اونچه هویت منه دوری منو نمیشه شبیه خودت کنی زوری تو داری میبری تو دنیا حیثییتمو خار کردی بهخدا شخصیتمو من تاریخم پر بابک و کاوهس....
بچه که بودم توت فرنگی خیلی دوست داشتم واسه همین یه شب توت فرنگیامو با خودم بردم تو تخت که پیش خودم بخوابن ولی صبح بیدار شدم و دیدم توت فرنگی هام له شدن.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید ببرم تو تخت خوابم چون خراب میشه.یه آبرنگ خوشگل هم خریده بودم. یه روز بردمش مدرسه که به دوستام نشونش بدم ولی وقتی برگشتم خونه دیدم آبرنگم تو کیفم نیست و هیچ وقت نفهمیدم کی برش داشته.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید به کسی نشونش بدم چون ممکنه ازم بدزدنش بدون اینکه بفهمم کی این کارو کرده.یه کاسه خوشگل داشتم اونم افتاد شکست...چند روز پیش یه کاسه پر توت فرنگی بهم دادن که روش رنگ های آبرنگ بچگیم بود اما نگرفتمش! نخواستم مال من شه که نگران از دست دادنش شم.من انصراف دادم همیشه از دوست داشتن چون هیچ وقت نفهمیدم اونی که دوسش دارم رو چجوری باید نگه دارم...🖤
من اگه حس کنم یکی ازم ناراحته ممکنه روم نشه ازش بپرسم که چرا ازم ناراحته یا اصن از دستم ناراحت هست یا نه، ولی بعدش انقد بهش خوبی میکنم تا اون ناراحتیه یا هرچی که بوده از ذهنش پاک بشه، اونوقت بعضیا عمدا دل میشکنن، کاش یکم وجدان داشته باشین