2777
2789

پسر

دخترم =(🚬 م‍‌ب‍‌ت‍‌ل‍‌اب‍‌ح‌ه‍‌ی‍‌پ‍‌وف‍‌رن‍‌ی‍‌ا.ir   🥀─━─•⊰ از بلندای نگاه تو فقط پروازه و پرواز و پرواز~نه محضر لازمه نه حلقه خب~اما تویی محرم تویی همدم تویی همراز💔 ⊱•─━─     

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پسر

شعر درمون نیست...دردیه معجون...از غم و خشم و جنون...کشتن تومون هر عشقی بود ...کی میگه حقیقت تلخه؟ترشه که همه چشمارو بستن..(نفرت می چکه از قلم صلح)             سیاهه پروندم ولی خب قلبم نه!             اون همه خفت و خاری پس کو؟  اون لحظه‌ی عاری از زاری و ننگ  اون بودنِ محترم حس قشنگ  از خستگی توی این قهقراها  چه کنیم،چه میشه و چه و این چراها  صورتای کبودِ ته بن بستا  صدای شیون زنها و گلدسته ها  از خون خشکیده تو حلقوممون  از قامت شکسته این همه جوون  از سری که حرف داره و شکسته میشه  یعنی اخرین درهای امیدم بسته میشه؟  گفتم آقا روی شما حکم میشه فردا  از این شکنجه و کشتن دست بردار  تو از اونچه هویت منه دوری  منو نمیشه شبیه خودت کنی زوری  تو داری می‌بری تو دنیا حیثییتمو  خار کردی به‌خدا شخصیتمو  من تاریخم پر بابک و کاوه‌س....  

خانوم هستم وبهش افتخار میکنم

من از دیوانه ها دیدم ، هزاران عاقل مرده !•~•                                                                                                           خدایا همیشه هوامو داشته باش ❤                                    

زن

مرد بودم هیچکی بهم زن نمیداد😐

بچه که بودم توت فرنگی خیلی دوست داشتم واسه همین یه شب توت فرنگیامو با خودم بردم تو تخت که پیش خودم بخوابن ولی صبح بیدار شدم و دیدم توت فرنگی هام له شدن.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید ببرم تو تخت خوابم چون خراب میشه.یه آبرنگ خوشگل هم خریده بودم.  یه روز بردمش مدرسه که به دوستام نشونش بدم ولی وقتی برگشتم خونه دیدم آبرنگم تو کیفم نیست و هیچ وقت نفهمیدم کی برش داشته.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید به کسی نشونش بدم چون ممکنه ازم بدزدنش بدون اینکه بفهمم کی این کارو کرده.یه کاسه خوشگل داشتم اونم افتاد شکست...چند روز پیش یه کاسه پر توت فرنگی بهم دادن که روش رنگ های آبرنگ بچگیم بود اما نگرفتمش! نخواستم مال من شه که نگران از دست دادنش شم.من انصراف دادم همیشه از دوست داشتن چون هیچ وقت نفهمیدم اونی که دوسش دارم رو چجوری باید نگه دارم...🖤

مرد 

من اگه حس کنم یکی ازم ناراحته ممکنه روم نشه ازش بپرسم که چرا ازم ناراحته یا اصن از دستم ناراحت هست یا نه، ولی بعدش انقد بهش خوبی میکنم تا اون ناراحتیه یا هرچی که بوده از ذهنش پاک بشه، اونوقت بعضیا عمدا دل میشکنن، کاش یکم وجدان داشته باشین
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز