2777
2789
عنوان

از هم جدا شدیم

277 بازدید | 15 پست

نامزدم پیام داد گفت یا خانوادت رو راضی کن مراسم رو زودتر بگیریم یا دیگه نمیام دنبالت فراموشت میکنم سر همین حرف مون شد 

خیلی با احترام و آرزوی خوشبختی  گفتیم این رابطه دیگه تمومه 

ولی منه لعنتی براش جون میدم از همون وقته نفسم حتی بالا نمیاد دستام می لرزه 

اون همه خاطره اون همه حس خوب که کنارش داشتم 

قرار بود ۳ روز دیگه عروسیمون باشه  

توروخدا باهام حرف بزنید داغونم چی کار کنم نمیتونم نابودم میمیرم بعد اون دیگه نمیتونم زندگی کنم  

بگید من با این حال داغونم چی کار کنم نمی‌دونم از درون داغونم بیشتر از همیشه ولی این بار اشکم چرا نمیاد بخدا خیلی دوسش دارم 😭😭😭😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهرته چجور ب این راحتی ازت گذشته

همین بس که خدا احوال بندگانش را میداند. . .😻         حالم بد نیس...ولی انگار پرم از حال بد#ایرانم🌱                                 عزیزِ من عزیزِ دوست داشتنیِ من عزیزِ نزدیکِ من تولد من تویی پیش از تو به یاد نمی آورم که وجود داشتم ♡.♡.♡.♡

بابا تو عصبانیت بوده شاید پشیمون شد 

😒اگه بی ادب و بی منطقی ریپ نزن لطفا😒 😐خطاب به آدم مورد علاقه‌ام: میخوام بهت بگم اصلا مهم نیست که چقدر از هم دوریم، تو واسه منی و منم واسه تو.M🥺❤️

منکه میگم برمیگردین بهم الکی غصه نخور😃

خودِ عزیزم؛امیدوارم اون اتفاقی که منتظرشی به زودی رقم بخوره، انقد غیرمنتظره که مجبور شی یجا بشینی تا از شُک‌اش درای، یه لبخند واقعی بزنی و بیای بگی بلاخره اتفاق افتاد🍊☺
خیلی با احترام  پیام میداد آخه بعدم گفت دیگه پیام نده بی زحمت

میخام تو باور کنی خانواده اتو بزاری تو فشار برمیگیرده مطمعنم 

چرا خانواده ات نمیزارن عروسی کنید؟

لبخند های واگیردار😌💛
خیلی با احترام  پیام میداد آخه بعدم گفت دیگه پیام نده بی زحمت

فعلا ولش کن ان شاء الله که برمیگرده نگران نباش این چیزا پیش میاد 😘فعلا خودتو ناراحت نکن عزیزم ببینم چی میشه چیکار میکنه خودش

😒اگه بی ادب و بی منطقی ریپ نزن لطفا😒 😐خطاب به آدم مورد علاقه‌ام: میخوام بهت بگم اصلا مهم نیست که چقدر از هم دوریم، تو واسه منی و منم واسه تو.M🥺❤️
میخام تو باور کنی خانواده اتو بزاری تو فشار برمیگیرده مطمعنم  چرا خانواده ات نمیزارن عروسی کنی ...

میخوان مراسم بزرگ باشه ولی الان کرونا هست برا کرونا گفتن اجازه مراسم نیست اصلا حرف هم قبول نمیکنن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز