2777
2789
منم میرم دهم خوبه زودتر بخونم؟

اره زود تر بخون اما برا اون دوستمون هم توضیح دادم ، حفظ نکن یعنی طوری نخون که فک کنی  وای فردا امتحانه ( میدونی منظورم چیه ؟) یه طوری بخون که وقتی معلمت درس میده یه چیزایی بلد باشی و یه چیزایی بیاد تو ذهنت

شاید عاشقم بودیم اما از وابستگی بود :)!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هررروز درس های دیروز رو اول وقت مرور میکنم ، بعدش آخر شب هم درس هایی که همون روز خوندم رو به همین تر ...

مثلا چجوری زودتر بخونیم تو تابستون برای دهم میشه راهنمایی کنید؟

مثلا چجوری زودتر بخونیم تو تابستون برای دهم میشه راهنمایی کنید؟

هنوز که کتاب هات رو نداری اما میتونی مثلا دی وی دی های آموزشی رو ببینی ، پس دی آف های کتاب رو لود کنی 

شاید عاشقم بودیم اما از وابستگی بود :)!
اهان تجربی درسته ؟

نه عزیزم تجربی نیست 

اما کلا تجربیات شما فکر کنم براش مفید باشه

همه گویند این جمعه بیا اما درنگی کن از اینکه باز عاشورا شود تکرار میترسم! من از اشکی که میریزد ز چشم یار میترسم از آن روزی که مولایم شود بیمار میترسم! همه ماندیم در جهلی شبیه عهد دقیانوس من از خوابیدن مهدی درون غار میترسم!   در بازار شام رقیه چه چیزی دیده است گهواره ی شیرخواره به فروش میرسد چرا؟   خدا‌کند‌کہ‌بہ‌صورت‌ز‌،زیـن‌‌زمیـن‌نخورۍ..کہ‌تیر‌مـاندھ ‌بہ‌چشم ‌ط ‌‌درد‌سر شده‌ است..‌ای برادرِ حسین 🖤در کربلا شکسته شد حرمت حسین 🥀رباب..!😔🖐🏻ڪم‌ڪم‌براۍدلت‌روضـہ‌ایۍبخـوان💔دارند برای گل پسرت نقشه میکشند🖤تو دلمه مادر، راز نهفته همش میترسم سرت از نیزه بیافته😔حسین جان پسرانت همگی نام علی بنهادی ای به فدای دل بابایی تو ... بین این دشت تمام تن او پخش شده هر طرف قطعه ای از پیکر اکبر مانده 🥺خدایا نصیب هیچ غریبی دگر نکن دردی که گیسوان حسن را سفید کرد 💚دل مهدی فاطمه غمگین است🥀 اصلا حسین جنس غمش فرق میکند 🖤 میگم کربلا 😍میگن که راه ها بسته است😢 میگم امام رضا 🥰میگن رواق ها بسته است 😭سلام همه‌ ی زندگیم سلام امام حسین من سلام عزیز فاطمه سلام عشق امام حسن سلام پناه خستگیم سلام رفیق بامرام سلام آقای مهربون سلام دلیل گریه هام  پول عروسیمون شد دارو برای چند تا فرشته ی پروانه ای 🥰🥺
برای کنکوریا نه برای کلاس یازدهمی

خوب بالاخره من وقتی ندارم. همه رو که نمیشه بذارم برا سال آخر 

سال آخر انقد خودش پیچیدس که وقت برا خوندن خودش آدم کم میاره 

شاید عاشقم بودیم اما از وابستگی بود :)!

سلام چطورید با درس ها و امتحانا

من قبل از امتحاناتم با کلاس آنلاین پرش لایو آشنا شدم و کلاس آنلاین دهم تجربی رو گرفتم خیلی خوبه این کلاسا هم درس میدن هم نکته های تستی و نمونه تست سرکلاسها کار میکنن بهتون پیشنهاد میکنم بگیرید تا از دهم قوی بشید توی درساتون 

https://pareshlive.com/product-category/tenth-experimental/

❌آکادمی آلفا

سلام جهت صحبت با کارشناسان ما و گرفتن اطلاعات رایگان در مورد  نحو درس خواندن تست زدن برنامه ریزی و....    و گذراندن دوره 3 روز رایگان مشاور و برنامه ریزی کنکور و شرکت در آزمون تایین سطح به به آیدی زیر در تلگرام پیام دهید

@mrsalehia



مشاور ارشد: صالحی

کد:۴۲۶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز