2777
2789
میرم ۱۱ تجربی  ۱۳تا۱۷

واقعاااا😳😳

⁦✧*。 ⁩⟨⟨من به هرچیزی که فکر کنم به آن می رسم 😎⟩⟩........ 🤞🏻یه بز شاخدار هیچوقت بیخیال رویاهاش نمیشه 🤘🏻............ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 💎
آره دیگه😒 ممنونم عزیزم شکر شما خوبی؟

مرسی ❤️

من اگه حس کنم یکی ازم ناراحته ممکنه روم نشه ازش بپرسم که چرا ازم ناراحته یا اصن از دستم ناراحت هست یا نه، ولی بعدش انقد بهش خوبی میکنم تا اون ناراحتیه یا هرچی که بوده از ذهنش پاک بشه، اونوقت بعضیا عمدا دل میشکنن، کاش یکم وجدان داشته باشین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یک سوال برای خواهرم میپرسم مثلا سما چی میخونید  اخه تا کنکور که درسای کلاس دهم یادتون میره

نه چرا یادم بره ، 

هررروز درس های دیروز رو اول وقت مرور میکنم ، بعدش آخر شب هم درس هایی که همون روز خوندم رو به همین ترتیب تا پنجشنبه ( هرشب هم به همون میزان که خوندم تست میزنم)، جمعه ها هم مرور و تست های کل اون هفته رو انجام میدم  اول مرور بعد میرم سراغ تست ها اون هایی رو که زدم مرور میکنم ( یعنی دوباره میرنمشون) بعد اونایی که شک داشتم بعد اونایی که غلط بوده و آخر شب هم سراغ اونایی میرم که اصلا نزدم ، به همین ترتیب ادامه بده به هیچ عنوان یادش نمیره ، ( تابستون ها هم خیلی مرور کنه ) ( البته من خودم توی کتاب تست یا جای مخصوص تست، تست رو نمی‌زنم ، چون میسوزه و دیگه نمیشه بزنی و... روی یه کاغذ جداگونه بزنه خیلی بهتره ،

سوالی بود در خدمتم 

شاید عاشقم بودیم اما از وابستگی بود :)!
نه چرا یادم بره ،  هررروز درس های دیروز رو اول وقت مرور میکنم ، بعدش آخر شب هم درس هایی که همو ...

تشکر عزیزم که وقت گذاشتی😍❤

کلا میشه اگر نکته ای هست بگی

همه گویند این جمعه بیا اما درنگی کن از اینکه باز عاشورا شود تکرار میترسم! من از اشکی که میریزد ز چشم یار میترسم از آن روزی که مولایم شود بیمار میترسم! همه ماندیم در جهلی شبیه عهد دقیانوس من از خوابیدن مهدی درون غار میترسم!   در بازار شام رقیه چه چیزی دیده است گهواره ی شیرخواره به فروش میرسد چرا؟   خدا‌کند‌کہ‌بہ‌صورت‌ز‌،زیـن‌‌زمیـن‌نخورۍ..کہ‌تیر‌مـاندھ ‌بہ‌چشم ‌ط ‌‌درد‌سر شده‌ است..‌ای برادرِ حسین 🖤در کربلا شکسته شد حرمت حسین 🥀رباب..!😔🖐🏻ڪم‌ڪم‌براۍدلت‌روضـہ‌ایۍبخـوان💔دارند برای گل پسرت نقشه میکشند🖤تو دلمه مادر، راز نهفته همش میترسم سرت از نیزه بیافته😔حسین جان پسرانت همگی نام علی بنهادی ای به فدای دل بابایی تو ... بین این دشت تمام تن او پخش شده هر طرف قطعه ای از پیکر اکبر مانده 🥺خدایا نصیب هیچ غریبی دگر نکن دردی که گیسوان حسن را سفید کرد 💚دل مهدی فاطمه غمگین است🥀 اصلا حسین جنس غمش فرق میکند 🖤 میگم کربلا 😍میگن که راه ها بسته است😢 میگم امام رضا 🥰میگن رواق ها بسته است 😭سلام همه‌ ی زندگیم سلام امام حسین من سلام عزیز فاطمه سلام عشق امام حسن سلام پناه خستگیم سلام رفیق بامرام سلام آقای مهربون سلام دلیل گریه هام  پول عروسیمون شد دارو برای چند تا فرشته ی پروانه ای 🥰🥺
چطور خسته نمیشید ۱۷ ساعت میشه یکم درباره شیوه مطالعتون توضیح بدید و اینکه من میرم دهم خوبه پیشخوانی ...

هررروز درس های دیروز رو اول وقت مرور میکنم ، بعدش آخر شب هم درس هایی که همون روز خوندم رو به همین ترتیب تا پنجشنبه ( هرشب هم به همون میزان که خوندم تست میزنم)، جمعه ها هم مرور و تست های کل اون هفته رو انجام میدم  اول مرور بعد میرم سراغ تست ها اون هایی رو که زدم مرور میکنم ( یعنی دوباره میرنمشون) بعد اونایی که شک داشتم بعد اونایی که غلط بوده و آخر شب هم سراغ اونایی میرم که اصلا نزدم ، به همین ترتیب ادامه بده به هیچ عنوان یادت نمیره ، ( تابستون ها هم خیلی مرور کن ) ( البته من خودم ی کتاب تست یا جای مخصوص تست، تست رو نمی‌زنم ، چون میسوزه و دیگه نمیشه بزنی و... روی یه کاغذ جداگونه بزن خیلی بهتره ،

سوالی بود در خدمتم 


بله حتما حتما حتما پیش خوانی کن ، اما نه طوری که حفظ کنی ، به طوری که وقتی درس رو خوندی ی چیزی بلد باشی و برات آسون باشه هضمش

نه اصلا خسته نمیشم چون برای خودم هدف دارم 


شاید عاشقم بودیم اما از وابستگی بود :)!
تشکر عزیزم که وقت گذاشتی😍❤ کلا میشه اگر نکته ای هست بگی

خواهش میکنم گلی ، اره اجازه بده فردا حتما راجبش باعاتون توی شخصی صحبت میکنم 💖 البته چیز هایی رو که خودم می‌دونم و درسته 

شاید عاشقم بودیم اما از وابستگی بود :)!
چطور خسته نمیشید ۱۷ ساعت میشه یکم درباره شیوه مطالعتون توضیح بدید و اینکه من میرم دهم خوبه پیشخوانی ...

واسه درس هم یه درس نخون خسته میشی مثلا اگر امروز میخوای زیست بخونی در کنارش یه عمومی بخون ، که خسته نشی و دلت نزنه

شاید عاشقم بودیم اما از وابستگی بود :)!
خواهش میکنم گلی ، اره اجازه بده فردا حتما راجبش باعاتون توی شخصی صحبت میکنم 💖 البته چیز هایی رو که ...

ممنون مهربون 💐💖

همه گویند این جمعه بیا اما درنگی کن از اینکه باز عاشورا شود تکرار میترسم! من از اشکی که میریزد ز چشم یار میترسم از آن روزی که مولایم شود بیمار میترسم! همه ماندیم در جهلی شبیه عهد دقیانوس من از خوابیدن مهدی درون غار میترسم!   در بازار شام رقیه چه چیزی دیده است گهواره ی شیرخواره به فروش میرسد چرا؟   خدا‌کند‌کہ‌بہ‌صورت‌ز‌،زیـن‌‌زمیـن‌نخورۍ..کہ‌تیر‌مـاندھ ‌بہ‌چشم ‌ط ‌‌درد‌سر شده‌ است..‌ای برادرِ حسین 🖤در کربلا شکسته شد حرمت حسین 🥀رباب..!😔🖐🏻ڪم‌ڪم‌براۍدلت‌روضـہ‌ایۍبخـوان💔دارند برای گل پسرت نقشه میکشند🖤تو دلمه مادر، راز نهفته همش میترسم سرت از نیزه بیافته😔حسین جان پسرانت همگی نام علی بنهادی ای به فدای دل بابایی تو ... بین این دشت تمام تن او پخش شده هر طرف قطعه ای از پیکر اکبر مانده 🥺خدایا نصیب هیچ غریبی دگر نکن دردی که گیسوان حسن را سفید کرد 💚دل مهدی فاطمه غمگین است🥀 اصلا حسین جنس غمش فرق میکند 🖤 میگم کربلا 😍میگن که راه ها بسته است😢 میگم امام رضا 🥰میگن رواق ها بسته است 😭سلام همه‌ ی زندگیم سلام امام حسین من سلام عزیز فاطمه سلام عشق امام حسن سلام پناه خستگیم سلام رفیق بامرام سلام آقای مهربون سلام دلیل گریه هام  پول عروسیمون شد دارو برای چند تا فرشته ی پروانه ای 🥰🥺
خواهش میکنم کاری نمیکنم که  خواهرتون چندمه ؟

داره میره دهم 

همه گویند این جمعه بیا اما درنگی کن از اینکه باز عاشورا شود تکرار میترسم! من از اشکی که میریزد ز چشم یار میترسم از آن روزی که مولایم شود بیمار میترسم! همه ماندیم در جهلی شبیه عهد دقیانوس من از خوابیدن مهدی درون غار میترسم!   در بازار شام رقیه چه چیزی دیده است گهواره ی شیرخواره به فروش میرسد چرا؟   خدا‌کند‌کہ‌بہ‌صورت‌ز‌،زیـن‌‌زمیـن‌نخورۍ..کہ‌تیر‌مـاندھ ‌بہ‌چشم ‌ط ‌‌درد‌سر شده‌ است..‌ای برادرِ حسین 🖤در کربلا شکسته شد حرمت حسین 🥀رباب..!😔🖐🏻ڪم‌ڪم‌براۍدلت‌روضـہ‌ایۍبخـوان💔دارند برای گل پسرت نقشه میکشند🖤تو دلمه مادر، راز نهفته همش میترسم سرت از نیزه بیافته😔حسین جان پسرانت همگی نام علی بنهادی ای به فدای دل بابایی تو ... بین این دشت تمام تن او پخش شده هر طرف قطعه ای از پیکر اکبر مانده 🥺خدایا نصیب هیچ غریبی دگر نکن دردی که گیسوان حسن را سفید کرد 💚دل مهدی فاطمه غمگین است🥀 اصلا حسین جنس غمش فرق میکند 🖤 میگم کربلا 😍میگن که راه ها بسته است😢 میگم امام رضا 🥰میگن رواق ها بسته است 😭سلام همه‌ ی زندگیم سلام امام حسین من سلام عزیز فاطمه سلام عشق امام حسن سلام پناه خستگیم سلام رفیق بامرام سلام آقای مهربون سلام دلیل گریه هام  پول عروسیمون شد دارو برای چند تا فرشته ی پروانه ای 🥰🥺
اگه دهمی خودتو خسته نکن بعد دیگه از درس زده میشی و نمیتونی ادامه بدی باور کن 

نه اشتباه نکن ، فرصتی ندارع اگر هدفش پزشکیه از خود الان هم شروع کنه دیره چرا چون تجربی خیلی متقاضی داره 

شاید عاشقم بودیم اما از وابستگی بود :)!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش