هررروز درس های دیروز رو اول وقت مرور میکنم ، بعدش آخر شب هم درس هایی که همون روز خوندم رو به همین ترتیب تا پنجشنبه ( هرشب هم به همون میزان که خوندم تست میزنم)، جمعه ها هم مرور و تست های کل اون هفته رو انجام میدم اول مرور بعد میرم سراغ تست ها اون هایی رو که زدم مرور میکنم ( یعنی دوباره میرنمشون) بعد اونایی که شک داشتم بعد اونایی که غلط بوده و آخر شب هم سراغ اونایی میرم که اصلا نزدم ، به همین ترتیب ادامه بده به هیچ عنوان یادت نمیره ، ( تابستون ها هم خیلی مرور کن ) ( البته من خودم ی کتاب تست یا جای مخصوص تست، تست رو نمیزنم ، چون میسوزه و دیگه نمیشه بزنی و... روی یه کاغذ جداگونه بزن خیلی بهتره ،
سوالی بود در خدمتم
بله حتما حتما حتما پیش خوانی کن ، اما نه طوری که حفظ کنی ، به طوری که وقتی درس رو خوندی ی چیزی بلد باشی و برات آسون باشه هضمش
نه اصلا خسته نمیشم چون برای خودم هدف دارم