2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میرم ۱۱ تجربی  ۱۳تا۱۷

یک سوال برای خواهرم میپرسم

مثلا سما چی میخونید 

اخه تا کنکور که درسای کلاس دهم یادتون میره

همه گویند این جمعه بیا اما درنگی کن از اینکه باز عاشورا شود تکرار میترسم! من از اشکی که میریزد ز چشم یار میترسم از آن روزی که مولایم شود بیمار میترسم! همه ماندیم در جهلی شبیه عهد دقیانوس من از خوابیدن مهدی درون غار میترسم!   در بازار شام رقیه چه چیزی دیده است گهواره ی شیرخواره به فروش میرسد چرا؟   خدا‌کند‌کہ‌بہ‌صورت‌ز‌،زیـن‌‌زمیـن‌نخورۍ..کہ‌تیر‌مـاندھ ‌بہ‌چشم ‌ط ‌‌درد‌سر شده‌ است..‌ای برادرِ حسین 🖤در کربلا شکسته شد حرمت حسین 🥀رباب..!😔🖐🏻ڪم‌ڪم‌براۍدلت‌روضـہ‌ایۍبخـوان💔دارند برای گل پسرت نقشه میکشند🖤تو دلمه مادر، راز نهفته همش میترسم سرت از نیزه بیافته😔حسین جان پسرانت همگی نام علی بنهادی ای به فدای دل بابایی تو ... بین این دشت تمام تن او پخش شده هر طرف قطعه ای از پیکر اکبر مانده 🥺خدایا نصیب هیچ غریبی دگر نکن دردی که گیسوان حسن را سفید کرد 💚دل مهدی فاطمه غمگین است🥀 اصلا حسین جنس غمش فرق میکند 🖤 میگم کربلا 😍میگن که راه ها بسته است😢 میگم امام رضا 🥰میگن رواق ها بسته است 😭سلام همه‌ ی زندگیم سلام امام حسین من سلام عزیز فاطمه سلام عشق امام حسن سلام پناه خستگیم سلام رفیق بامرام سلام آقای مهربون سلام دلیل گریه هام  پول عروسیمون شد دارو برای چند تا فرشته ی پروانه ای 🥰🥺

الان صفر ساعت 

من اگه حس کنم یکی ازم ناراحته ممکنه روم نشه ازش بپرسم که چرا ازم ناراحته یا اصن از دستم ناراحت هست یا نه، ولی بعدش انقد بهش خوبی میکنم تا اون ناراحتیه یا هرچی که بوده از ذهنش پاک بشه، اونوقت بعضیا عمدا دل میشکنن، کاش یکم وجدان داشته باشین
میرم ۱۱ تجربی  ۱۳تا۱۷


چطور خسته نمیشید ۱۷ ساعت میشه یکم درباره شیوه مطالعتون توضیح بدید

و اینکه من میرم دهم خوبه پیشخوانی کنم؟


اگر برای تو مقدر شده باشد، از هفت اسمان عبور میکند تا به تو برسد.

نهمیم

سلااام خوبی؟

من اگه حس کنم یکی ازم ناراحته ممکنه روم نشه ازش بپرسم که چرا ازم ناراحته یا اصن از دستم ناراحت هست یا نه، ولی بعدش انقد بهش خوبی میکنم تا اون ناراحتیه یا هرچی که بوده از ذهنش پاک بشه، اونوقت بعضیا عمدا دل میشکنن، کاش یکم وجدان داشته باشین
سلام متفاوت خان😂

منو میگی؟😳😂😂 

خوبی؟

من اگه حس کنم یکی ازم ناراحته ممکنه روم نشه ازش بپرسم که چرا ازم ناراحته یا اصن از دستم ناراحت هست یا نه، ولی بعدش انقد بهش خوبی میکنم تا اون ناراحتیه یا هرچی که بوده از ذهنش پاک بشه، اونوقت بعضیا عمدا دل میشکنن، کاش یکم وجدان داشته باشین
یک سوال برای خواهرم میپرسم مثلا سما چی میخونید  اخه تا کنکور که درسای کلاس دهم یادتون میره

خب تا کنکور چندین بار دوره میشه دیگه کامل مسلط میشن اگه خوب بخونن

دل قوی دار، سحر نزدیک است...🕊️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز