2777
2789
عنوان

دعوای شوھرم

192 بازدید | 19 پست

بچہ ھا خیلی حالم بدہ   دیشب باشوھرم بحثم شد از پشت تلفن اون خیلی ناراحت شد خیلی حرفای بدی بھم گفت کہ خیلی داغون شدم ھرچی گفت ھیچی در جوابش نگفتم بعد اینکه قطع کرد من خیلی بھش پیام دادم دید ولی جواب نداد بھم بعد ھر روز بعد از ظهر زنگ میزد بھم امروز زنگ نزد خیلی ناراحت شدم پیام دادم چرا زنگ نمی زنی بھم و چرا اذیتم میکنی جواب داد تا یک ھفتہ بھت زنگ نمی زنم من بھش پیام دادم واس چی دید ولی ھیچی جواب نداد بعد من بھش زنگ زدم واس چی گفتی بھت زنگ نمی زنم گفت الان سرکارم نمی تونم جواب بدم بعد گوشی رو قطع کرد روم بعد ھی بھش زنگ زدم جواب نداد بعدش بلاکم کرد الان خیلی ناراحتم ازش دلم شکست حالم خیلی بدہ قلبم درد میکنہ واقعا چرا این اینکارا رو می کنہ با وجود اینکه اون منو ناراحت کردہ و حرفای بدی زدہ   توروخدا الان بگید من چیکار کنم حالم خیلی بدہ   

نباید بعد اینکه بهت توهین کرد پیگیرش میشدی، بهتر بود ن پیام بدی ن زنگ بزنی، الانم باهاش کاری نداشته باش تا خودش عذرخواهی کنه

پرواز کن تا آرزو، زنجیر را باور نکن🕊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط بهت بگم. وقتی مقصره انقد خودتو کوچیک نکن. دست پیشو بگیر پس نیقتس. اینو متی میگم ک بعد ده سال تما ...

تو میگی من چیکار کنم خیلی حرفای بدی بھم زد من خیلی وابستشم

فقط بهت بگم. وقتی مقصره انقد خودتو کوچیک نکن. دست پیشو بگیر پس نیقتس. اینو متی میگم ک بعد ده سال تما ...

اره عزیز منم همینطور ده سال محبت ومهربونی لانشده وظیفه وهروزدعوا که ادم بدی هستم

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲
نباید بعد اینکه بهت توهین کرد پیگیرش میشدی، بهتر بود ن پیام بدی ن زنگ بزنی، الانم باهاش کاری نداشته ...

من خیلی ناراحت میشم از دیشب تا الان دارم گریہ میکنم من طاقت ناراحتی رو ندارم 

من خیلی ناراحت میشم از دیشب تا الان دارم گریہ میکنم من طاقت ناراحتی رو ندارم 

منم مثه توعم ولی نباید جلوی شوهرت ناراحت شدنت رو زیاد بروز بدی، فقط کم محلی کن که متوجه اشتباهش بشه همین  زنگ و پیام درست  اینجور مواقع زیاد خوب نیس چون شوهرتم نیاز داره تو خلوت خودش با خودش فکر کنه تا متوجه اشتباهش بشه

پرواز کن تا آرزو، زنجیر را باور نکن🕊
منم خیلی مهربونم باهاش بھم میگہ خودتو درست کن 

اره دقیقا الان مثل شوهرمن ازبس خوبی کردم خودش اللن مقصر بدی روازمن میبینه 

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲

منم امروز دعواکردم الان اینقدربدوبیراه بهم گفت دوتا بچه هام هم برداشت رفت 😭😭😭😭😭

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲
تو میگی من چیکار کنم خیلی حرفای بدی بھم زد من خیلی وابستشم

هنین وابستگی از تو ی زنه ضعیف بار میاره و ضوهرتو تبدیل ب زورگوترین و بی عاطفه ترین مرد میکنه. بی محلی کن. اقصیر تو بود معزرت بخاه یا زنگش بزن. تقصیر اون بود بشو مثل یخ. سرد باش. مردا سردی ببینن میسوزن. اشتباه منو خیلیای دیگرو نکن. من حدیدا سمتش نمیرم پرو پرو میگه چیه قدیما التماسم میکردی باهات حرف بزنم. ینی در, این حد با خوبیام و عشقم بهش وقیحش کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز