2777
2789
عنوان

فیبروم چیه دیگه!!؟؟

280 بازدید | 33 پست

سونو دادم دکتر بهم گفته فیبروم دارم...دارم میمیرم از استرس..😫😥😭

گفته تا یکی دوسال دیگه باید باردار بشی اگه نه مشکل به وجود میاد..گفته رحمت بیش ازاندازه عادی بزرگه ..

فیبروم چیع اصلا تجربه دارین؟درضمن 22 سالمه و تازه 2ماهه عقد کردم..سه_چهار سال دیگه هم عروسیمه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 سایزش11*16 م.م درفوندوس. تو سونو اینجوری نوشته

خب ببین فعلا کوچیکه ولی اگه بزرگ باشه ت بارداری احتمال سقط هست. منم دارم عقد بودم دو سانت بود ولی بچه نمیخواسم دیگه الان ک ی سال بعد عروسیمونه ب حرف دکتر باردار شدم چون شده ۴ سانت ولی اصلا شرایط بچه رو نداشتم 

خب ببین فعلا کوچیکه ولی اگه بزرگ باشه ت بارداری احتمال سقط هست. منم دارم عقد بودم دو سانت بود ولی بچ ...

تو عقد که دوسانت بوده بعد چند وقت عروسی کردی و باردارشدی؟؟

من یه دوستی دارم دراین مورد میتونه کمکت کنه

فاطمه زرین ۰۹۱۰۶۳۲۶۱۲۹

غروبم مرگ رو دوشم طلوعم کن تو میتونی...تمومم سایه میپوشم شروعم کن تو میتونی...شدم خورشید غرق خون میون مغرب دریا...منو با چشمای بازت ببر تا مشرق رویا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش