2777
2789
عنوان

طلا

299 بازدید | 33 پست

به نظرتون سرویس بگیرم یا النگو؟اینقد که گرونه مخم داره سوت میکشه کلی طلا فروختم شوهرم میخاد ۱.۶ اونارو الان بخره برام بودجه در حد ۲۷ الی ۲۸ تومن دارم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره سرویس هم میتونید بگیرید من دوسه هفته پیش یکی خریدم ۲۶۴۰۰ شد

«رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ» خدایا من از تو معجزه ای میخواهم،معجزه ای بزرگ،معجزه ای در حدخدا بودنت،تو خود بهتر میدانی،معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند🙏☺️
مبارکت باشه عزیزم به دل خوش استفاده کنی به نظرت سرویس بهتره یا النگو

من سرویس بیشتر دوست دارم چون طوری هست که پول یه جا لازم داره ولی النگو کم کم میشه خرید و دونه دونه اضافش کرد 

«رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ» خدایا من از تو معجزه ای میخواهم،معجزه ای بزرگ،معجزه ای در حدخدا بودنت،تو خود بهتر میدانی،معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند🙏☺️
بستگی به خودت داره النگو همیشه دستته دغدغه نداری مبادا گم بشه

آره اینم درسته ولی مراسم در پیش داریم دلم نمیخاد بگن فقط النگو دستشه اخه اطرافیانم فوق العاده دنبال چشم و هم چشمی هستن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز