2777
2789
عنوان

طلا

299 بازدید | 33 پست

به نظرتون سرویس بگیرم یا النگو؟اینقد که گرونه مخم داره سوت میکشه کلی طلا فروختم شوهرم میخاد ۱.۶ اونارو الان بخره برام بودجه در حد ۲۷ الی ۲۸ تومن دارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره سرویس هم میتونید بگیرید من دوسه هفته پیش یکی خریدم ۲۶۴۰۰ شد

«رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ» خدایا من از تو معجزه ای میخواهم،معجزه ای بزرگ،معجزه ای در حدخدا بودنت،تو خود بهتر میدانی،معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند🙏☺️
مبارکت باشه عزیزم به دل خوش استفاده کنی به نظرت سرویس بهتره یا النگو

من سرویس بیشتر دوست دارم چون طوری هست که پول یه جا لازم داره ولی النگو کم کم میشه خرید و دونه دونه اضافش کرد 

«رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ» خدایا من از تو معجزه ای میخواهم،معجزه ای بزرگ،معجزه ای در حدخدا بودنت،تو خود بهتر میدانی،معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند🙏☺️
بستگی به خودت داره النگو همیشه دستته دغدغه نداری مبادا گم بشه

آره اینم درسته ولی مراسم در پیش داریم دلم نمیخاد بگن فقط النگو دستشه اخه اطرافیانم فوق العاده دنبال چشم و هم چشمی هستن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز