سلام خوشگلا یه سوال داشتم
کسی هست که تاحالا رون پاشو شیو کرده باشه؟ 🤦🏻♀️😂 من خودم بدم میاد وقتی موهاشو میبینم ولی تاحالا هم از زانو به بالا رو شیو نکردم. یادمه یه دوست داشتم میگفت موهای بالای زانو رو اگر شیو کنید ضخیم در میان زشت میشن ولی من همچین مشکلی با دست و پام نداشتم. کسی تجربه داره راهنماییم کنه؟