2777
2789
عنوان

فوبیا یا ترس ؟؟؟؟

48 بازدید | 3 پست

من فوبیا شدید به آمپول و زایمان دارم حرف زدن دربارش هم سخته برام الان که دارم اینو مینویسم قلبم شدید داره میزنه نمیدونم چرا ترس وحشتناکی دارم من زایمانم سزارین بود وقتی آمپول بیحسی زدن برام ترسیدم و اسپام عضلانی گرفتم از اون موقع اینطوری شدم  هر وقت به امپول یا زایمان فکر کنم اسپاسم میگیرم حالت حمله شدید ترس و تپش شدید قلب و گرفتی عضلانی 

دلیل اینا چیه کسی مثل من هست هرچند وقت یکبار اینطور میشم کلا وقتی بهش فکر کنم سخته خیلی سخته الان حرف زدن برام خیلی سخته همین الانم دوباره شدیدا تپش قلب گرفتم کمک لطفا راه درمان چیه ترسم کم شه 

چون کمر درد دارم رفتم دکتر برام امپول تجویز کرد با کلی بدبختی زدم حتی زنه هم دعوام کرد چون نمیزاشتم بزنه دستشو هی میگرفتم رو پام بود خیلیییی اذیت میشم زن حامله مبینم یا به زایمان فکر کنم و یاد اون صحنه امپول میوفتم اصلا فشارم میوفته دوساله زایمان کردم الان این واقعا فوبیاس یا طبیعیه 

غیرطبیعی یعنی دیگه حاضر به بارداری مجدد نیستید؟


اصلاااا نمیتونم بهش فکر کنم تا فکر کنم وحشتزده میشم شدیددد اصلا حاضر نیستم بهشم فکر کنم خیلی اذیت شدم سرزایمانم ... فکر کردن هم برام سخته وحشتزده میشم کمردرد میگیرم اسپاسم عضلانی تپش قلب دستم عرق میکنه سردم میشه اصلا یه وضعه نمیدونم چیه ولی سرچ کردم گفتن فوبیا یا اختلال

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز