2777
2789
یعنی چیا من مارک خارجی میگیرم مارک یام یام  اگه یه بار خارجیشو بخوری می بینی داخلیاش مزه نداره ...


واقعا میگی؟

تو امیران و رفاه میفروشن برم بخرم؟

خودم رو خیلی دوست دارم🌼

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه باو مافله ای مخریم پدرو تو نمایندگی توضیع نودل تو یراز کار میکرد الانم حداقل خیلی کم هفته ای ۲ت ...

فله ای هم مگه هس؟ 

منم عاشقشم😍

عجب حلوای قندم من😁                                   عجب ماه بلندم من😁
فله ای هم مگه هس؟  منم عاشقشم😍

فله ای که چه بگم خواستم بگم خبلی میخوریم ولی بسته های پنج تایی از هر طعم هست

من خودم باربیکیو گوجه و کاریشو خیلی دوس دارم

بهم بگید اگه اون عنکبوتی که توی اتاقمون میکشیم تمام عمرشو فکر میکرده ما دوست و هم اتاقیش هستیم چی؟💔🕷

فله ای که چه بگم خواستم بگم خبلی میخوریم ولی بسته های پنج تایی از هر طعم هست من خودم باربیکیو گوجه ...

ووی منم

عجب حلوای قندم من😁                                   عجب ماه بلندم من😁
واقعا میگی؟ تو امیران و رفاه میفروشن برم بخرم؟

من تا حالا ندیدم این مارکو تو رفاه اگه داره خوبه اره مارک یام یام طعم گوشتش عالیه و طعم اردک ، مرغ و میگوشم خوبه ولی دوتا اولیو بیشتر دوس دارم

ما سر انجام شبی مست و مدهوش،کمی ژولیده،با بدن های به خون غلتیده،بر مزار نجس و نحس شما می رقصیم.

من با طعم پیتزا و باربیکیوش رو خیلی دوست دارم 🤣😁😁🤣

لوبیاپلوباسالادشیراز سابقم 😋😍 وزن شروع ۹۸/۷۰۰ وزن فعلی  ۸۱ وزن هدف ۷۵ ولی چه کنم ارادم کمه 🥴🥴😂🤣😁 لعنت به رژیم من دلم شیرینی میخواد 🤣😁😂😁
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز