مامان ماهلین😘. انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏. ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کردهایم ...️️
اصلا استرس نداشته باش خود عکس رنگی ی روند درمانی هست.ان شاءالله بزودی باردار میشد
واقعا؟ حالت درمانی داره؟
مامان ماهلین😘. انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏. ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کردهایم ...️️
زنگ زدم اینجا شهر ما بیهوش نمیکنن،،،من ادم ترسو ای هستم😔برام دعا کن
مامان ماهلین😘. انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏. ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کردهایم ...️️
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بله عزیزم. چون خیلی ها بعد از عکس رنگی باردار شدن. اصلا نگران نباش ان شاءالله شما جز اونایی که درد ...
دوست عزیز چقد زمان میبره؟؟ مثلا وفتی اون لوله هارو میزنه داخل .و مواد میریزه چقد زمان بره؟
مامان ماهلین😘. انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏. ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کردهایم ...️️
خیلی کوتاه ده دقیقه اگه همکاری کنی ،البته اگه همکاری نکنی بیست دقیقه
واقعا؟ تو گوگل خوندم ۳۰ دقیقه همکاری یعنی چی؟؟ مثلا شل بگیرم؟؟ خیلی میترسممم شهرمون بیهوش نمیکنن
مامان ماهلین😘. انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏. ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کردهایم ...️️
خیلی کوتاه ده دقیقه اگه همکاری کنی ،البته اگه همکاری نکنی بیست دقیقه
یعنی ده دقیقه این لوله ها تو رحم میچرخن؟😔 باریکن؟
مامان ماهلین😘. انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏. ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کردهایم ...️️
تو گوگل نوشته ،ولی باور کن آخرش بیست دقیقه است.بله معمولی وایسا ،به خودت نپیچ.نگران نباش اونقدرام در ...
مرسی عزیز😔
مامان ماهلین😘. انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏. ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کردهایم ...️️