2777
2789
عنوان

شوهرم

| مشاهده متن کامل بحث + 1511 بازدید | 122 پست
اگه فرارکنه چی؟ 

اگه مالی داشته باشه فرقی نمیکنه فرار کنه یا باشه

این آقا هم فرار کرده بود ولی شماره ماشینش دست پلیس ها بوده توقیف کردند. ملک هم داشته باشه فرار کنه هم ملکش سرجاشه

خدا کنه همه منتظرا بزودی باردار بشن.خدا کنه همه دخترای مجرد زودی ازدواج کنند دعا هر روز من♥️
بخدا دلم شکسته از زندگی خسته شدم

اصلا دلت نشكنه ببين تو هنوز سنت كمه طلاق بگير راحت باش و تموم بذار اونم هر كارى دوست دارند بكنه پررو

. وقتے ارزش واقعے خودت رو بفهمے، ديگہ بہ ڪسے تخفيف نميدے...❣︎

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خونه پدریشع هنوز تقسیم نکردن اونم میشه؟ 

من شنیدم اگه موقع عقد پدرش بعنوان شاهد امضا کرده باشه تعلق میگیره میشه از مال پدرش بگیرن.بازم از وکیل بپرس

خدا کنه همه منتظرا بزودی باردار بشن.خدا کنه همه دخترای مجرد زودی ازدواج کنند دعا هر روز من♥️
دیگه هیچی ندارع


خب دیگه ممنوع الخروجش فقط میتونی بکنی ایشون مهریتو بخواد نده باید اعسار بزنه وگرنه زندان. اگه پرداخت نکرد اعسارم میتونی شکایت کنی.حقوق بگیر هست؟از حقوقش مهریتو کسر میکنن.

تا تو هستی چیزی برایم مهم نیست...
باید برم جایی ک سند ازدواج گرفتیم؟ 

دادگاه باید بری اقدام کنی پرونده تشکیل بدی

خدا کنه همه منتظرا بزودی باردار بشن.خدا کنه همه دخترای مجرد زودی ازدواج کنند دعا هر روز من♥️

نگرانِ مهریت نباش،هرررچی هم که باشه دولت یجوری از حلقومش میکشه بیرون،اگه دیدن نمیشه با یه لگد میندازنش زندان

🦋هر زخمی که به کسی میزنیم، اول روح خودمونو میخراشه💙
یکی اشناها اینکارو کرده  از وقتی درخواست مهریه کرده تا ۸ ماهی شده تازه ماشینه پسر رو مزایده گزا ...

مرسی♥️♥️

# نه ب کودک همسری😡🤬😤😱من ی دختر 20 ساله ام ک تو 15 سالگی بچگی کردم، عاشق شدم و در آخر ازدواج کردم.... من حتی ی لحظه هم فکر نکردم.... اصلا نمیدونستم ازدواج چیه.... پس دختر ک 13 سالشه یا 10 سالشه یا همون 15 چ میفهمه ازدواج چیه.... لطفا. لطفا نکنید..... صرفا برا اینکه خودم اینو تجربه کردم نمیگم.... من دیدم زیاد دیدم ک هم سنام پشیمون شدن.... با اختلاف اینکه اونا خانوده هاشون خواستن و من خودم و حالا هر ناراحتی باشه روم نمیشه ب کسی بگم چون همه ی اطرافیانم بخاطر سنم مخالف صددرصد بودن.... اگه این امضا حتی روی یک نفر تاثیر بزاره.    از ته دلم شاد میشم🙃دخترا خوش بگذرونید... عشق کنید با دوستاتون وقت بگذرونید و با هدف پیش برید.... عاشق همه ی دخترام و خوشحالم ک یک دختر قویم ک دست از آرزوهاش نمیکشه💪
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز