2777
2789
عنوان

شوهرم

| مشاهده متن کامل بحث + 1511 بازدید | 122 پست
خانوادش گفتن ازدواج کنه خوب میشه خوب نشد بدتر هم شد  نمیشه وکیل نگیرم؟ خودم مهریمو بزارم اج ...

چرا خودتم میتونی .مهریه حق قانونیته.حتی اگه بخوای باهاش بمونی هم میتونی درخواست بدی.

فقط اقدام کن پرونده تشکیل بدی دیگه هرچی داره نمیتونه بفروشه بنام کسی کنه که بهت مهریه نده.

خدا کنه همه منتظرا بزودی باردار بشن.خدا کنه همه دخترای مجرد زودی ازدواج کنند دعا هر روز من♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه خاستگاری اومد

چقدر بى شخصيته كه هم اومد خاستگارى هم ميگه دوستت ندارم اسى عصبانى شدم طلاق بگير مهريتو نبخش اگه سكوت كنى فكر ميكنه كه ضعيفى بذار هر چى بعدا دوست داره بكنه بى شخصيت 😶😒😒

. وقتے ارزش واقعے خودت رو بفهمے، ديگہ بہ ڪسے تخفيف نميدے...❣︎
چ مدت طول میکشه نمیدونی؟ 

تو داشته باشی اونا میرن اقدام میکنن میگن اره این اموالشه بعدم توقیف و بعدم که مزایدس.نمیدونم اما خب مثل دادگاه طولانی نیست فکر کنم.

تا تو هستی چیزی برایم مهم نیست...
میزنه ب سرم. جایی میزنه ک کبود نشه زرنگه

عجب ادمیه

# نه ب کودک همسری😡🤬😤😱من ی دختر 20 ساله ام ک تو 15 سالگی بچگی کردم، عاشق شدم و در آخر ازدواج کردم.... من حتی ی لحظه هم فکر نکردم.... اصلا نمیدونستم ازدواج چیه.... پس دختر ک 13 سالشه یا 10 سالشه یا همون 15 چ میفهمه ازدواج چیه.... لطفا. لطفا نکنید..... صرفا برا اینکه خودم اینو تجربه کردم نمیگم.... من دیدم زیاد دیدم ک هم سنام پشیمون شدن.... با اختلاف اینکه اونا خانوده هاشون خواستن و من خودم و حالا هر ناراحتی باشه روم نمیشه ب کسی بگم چون همه ی اطرافیانم بخاطر سنم مخالف صددرصد بودن.... اگه این امضا حتی روی یک نفر تاثیر بزاره.    از ته دلم شاد میشم🙃دخترا خوش بگذرونید... عشق کنید با دوستاتون وقت بگذرونید و با هدف پیش برید.... عاشق همه ی دخترام و خوشحالم ک یک دختر قویم ک دست از آرزوهاش نمیکشه💪
چرا خودتم میتونی .مهریه حق قانونیته.حتی اگه بخوای باهاش بمونی هم میتونی درخواست بدی. فقط اقدام کن پ ...

اگه فرارکنه چی؟ 

# نه ب کودک همسری😡🤬😤😱من ی دختر 20 ساله ام ک تو 15 سالگی بچگی کردم، عاشق شدم و در آخر ازدواج کردم.... من حتی ی لحظه هم فکر نکردم.... اصلا نمیدونستم ازدواج چیه.... پس دختر ک 13 سالشه یا 10 سالشه یا همون 15 چ میفهمه ازدواج چیه.... لطفا. لطفا نکنید..... صرفا برا اینکه خودم اینو تجربه کردم نمیگم.... من دیدم زیاد دیدم ک هم سنام پشیمون شدن.... با اختلاف اینکه اونا خانوده هاشون خواستن و من خودم و حالا هر ناراحتی باشه روم نمیشه ب کسی بگم چون همه ی اطرافیانم بخاطر سنم مخالف صددرصد بودن.... اگه این امضا حتی روی یک نفر تاثیر بزاره.    از ته دلم شاد میشم🙃دخترا خوش بگذرونید... عشق کنید با دوستاتون وقت بگذرونید و با هدف پیش برید.... عاشق همه ی دخترام و خوشحالم ک یک دختر قویم ک دست از آرزوهاش نمیکشه💪
تو داشته باشی اونا میرن اقدام میکنن میگن اره این اموالشه بعدم توقیف و بعدم که مزایدس.نمیدونم اما خب ...

مرسی♥️

# نه ب کودک همسری😡🤬😤😱من ی دختر 20 ساله ام ک تو 15 سالگی بچگی کردم، عاشق شدم و در آخر ازدواج کردم.... من حتی ی لحظه هم فکر نکردم.... اصلا نمیدونستم ازدواج چیه.... پس دختر ک 13 سالشه یا 10 سالشه یا همون 15 چ میفهمه ازدواج چیه.... لطفا. لطفا نکنید..... صرفا برا اینکه خودم اینو تجربه کردم نمیگم.... من دیدم زیاد دیدم ک هم سنام پشیمون شدن.... با اختلاف اینکه اونا خانوده هاشون خواستن و من خودم و حالا هر ناراحتی باشه روم نمیشه ب کسی بگم چون همه ی اطرافیانم بخاطر سنم مخالف صددرصد بودن.... اگه این امضا حتی روی یک نفر تاثیر بزاره.    از ته دلم شاد میشم🙃دخترا خوش بگذرونید... عشق کنید با دوستاتون وقت بگذرونید و با هدف پیش برید.... عاشق همه ی دخترام و خوشحالم ک یک دختر قویم ک دست از آرزوهاش نمیکشه💪
چ مدت طول میکشه نمیدونی؟ 

یکی اشناها اینکارو کرده  از وقتی درخواست مهریه کرده تا ۸ ماهی شده تازه ماشینه پسر رو مزایده گزاشتند.میفروشند براش البته وکیل داره.چون پسره هیچی نداشت همین ماشین و داشت.ی هفته دیگه کارش تموم میشه.

خدا کنه همه منتظرا بزودی باردار بشن.خدا کنه همه دخترای مجرد زودی ازدواج کنند دعا هر روز من♥️
چن وقت طول میکشه اگ دادگاهی بشم

دادگاه وقت میبره هزینه دادرسی داره دادگاه نداشته باشی هزینه دادرسی رو که 3/5 درصد مهریس اعسار باید بزنی بعدم که جلسه دادگاه و بعدم که اموال نداشته باشه ممنوع الخروجیش رو دادستان کل باید بده بری گذرنامه ممنوع الخروجش کنی بعدم که 2 بار مهریتو نداد بار 3 زندانه.

تا تو هستی چیزی برایم مهم نیست...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز