میوه و سبزیجات و آب زیاد بخور
خوراکیای کارخانه ای مثل بیسکوییت و شکلات و سس و...خیلی کم بخور و خیلیاشونو حذف کن غذاهای بیرونی و فست فود رو حذف کن
شربت عسل و گلاب و خاکشیر بخور...
تغذیه خیلی مهمه تو درمان افسردگی..من خودم ۴ سال افسردگی شدید داشتم..
با کتاب و ورزش هم خودتوسرگرم کن