2777
2789
عنوان

آسنترا

| مشاهده متن کامل بحث + 948 بازدید | 34 پست
خب پشیمونی از خوردنش یا ن؟


نه پشیمون نیستم

این داروها زمان میبره که بدن باهاش بسازه و یکی دوماه طول میکشه تا اثرشو نشون بده...

شاید شما عجله کردی که اثر داروهای قبلی رو ندیدید...

کتاب فروشی آنلاین ائوریم📚🌈@evrim.book💖💖💖مادری با سه فرزند که دکتر مملکته و عاشق کتاب فروشیه😘🥰💝
دقیقا همین طور آسنترا هم عین همینه..من هردو رو استفاده کردم..تا بدن سازگار بشه با دارو زمان میبره

اگ ده روز باشه مشکلی نیست ولی دوماه خیلی عذاب اوره


شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه پشیمون نیستم این داروها زمان میبره که بدن باهاش بسازه و یکی دوماه زول میکشه تا اثرشو نشون بده... ...

سیتالوپرام تجویز کردع بود میخوردم اصلا خواب نداشتم  وسواس فکری ده برابر شده بود نتوستم تحمل کنم

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

اگ ده روز باشه مشکلی نیست ولی دوماه خیلی عذاب اوره

برای بدن هرکس یه جوره..

بالاخره اگه میخوای درمان شی باید صبور باشی...

تا ۱۰ روز بدن تازه عادت میکنه به عوارض دارو..بعدش یواش یواش اثرشو نشون میده

کتاب فروشی آنلاین ائوریم📚🌈@evrim.book💖💖💖مادری با سه فرزند که دکتر مملکته و عاشق کتاب فروشیه😘🥰💝

آسنترا هم به شدت اشتهای منو کم کرد..خیلی لاغر شدم....گاهی یبوست میشدم و گاهی اسهال..سردرد و تهوع زیاد هم داشتم...ده روز طول کشید تا بدنم بهش عادت کرد و دیگه این عوارض رو ندیدم و دو ماه هم طول کشید یواش یواش خوب شدم افسردگیم رفت

کتاب فروشی آنلاین ائوریم📚🌈@evrim.book💖💖💖مادری با سه فرزند که دکتر مملکته و عاشق کتاب فروشیه😘🥰💝

قبل از استفاده از دارو یه چکاب کامل برو و آزمایش کلی بده شاید بدنت یه چیزی کم داره..

کتاب فروشی آنلاین ائوریم📚🌈@evrim.book💖💖💖مادری با سه فرزند که دکتر مملکته و عاشق کتاب فروشیه😘🥰💝
قبل از استفاده از دارو یه چکاب کامل برو و آزمایش کلی بده شاید بدنت یه چیزی کم داره..

چکاپ رفتم مشکلی نداشتم خداروشکر 

والا میترسم  به شوهرم بگم بیا بریم دکتر 

تو این چند ماه چند تا دکتر عوض کردم 


پس بنظرت مصرف کنم  این دارو رو؟

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

اسنترا 50 اگه گرفتی حتما هفته اول نصف بخور بهتره صبح یا عصر بخوری چون بی خوابی میاره روزهای اول حالت ...


😔😔چرا همه دارو ها اولش اینجوری  ان

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

داروهای افسردگی همه همین شکلن 

من تحملم کمه اصلا نمیتونم عوارض تحمل کنم

استرس و وسواس  به قدری  زیاد میشه ک فقد باید راه برم  شب و روز 

از همه زندگی میوفتم


شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز