2777
2789
عنوان

حبوبات

235 بازدید | 30 پست

سلام دوستان

حبوبات رو چجوری کجا نگه می‌دارین ؟

ک خوب بمونه،حشره نداشته باشه مثلا ۶ ماه اینا یا زیادتر

ما زیاد میخریم زود ب زود تموم نمیشه

میذاشتم فریزر خیلی خوب میموند اما واقعا جا ندارم دیگه دوتا از کشوها کلا پر شده

🌺از این وضعیت و اندام خسته شدم باید تغییرش بدم🌺🧡عضو  گروه نارنجی🧡وزن اولیه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میگن اگه 24 ساعت بذاری تو فریزر بعد در بیاری و نگهش داری خراب نمیشه. 

البته خودم هنوز امتحان نکردم 

ولی فروشنده گفت با این روش خراب نمیشن و میمونن

پای تو موندنم خیانت به خودمه 

سیر بنداز داخلشون جاشم خنک باشه مثل زیرزمین اینا

تو کابینت بزارم نمیشه؟زیر زمین ندارم تو تراس انباری دارم انجام‌ گرمه

🌺از این وضعیت و اندام خسته شدم باید تغییرش بدم🌺🧡عضو  گروه نارنجی🧡وزن اولیه 
توانباری خونمون توظرفای دربسته سیروفلفل خشک میریزم داخل ظرفشون خرابم نمبشه

انباریتون گرمه یا خنک؟؟؟

🌺از این وضعیت و اندام خسته شدم باید تغییرش بدم🌺🧡عضو  گروه نارنجی🧡وزن اولیه 
توی کابینت  هیچ وقت هم حشره نزده  برند خوب بخرید

مثلا ۷ کیلو لوبیا تا یه سال میمونه؟


🌺از این وضعیت و اندام خسته شدم باید تغییرش بدم🌺🧡عضو  گروه نارنجی🧡وزن اولیه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز