2777
2789
عنوان

حبوبات

235 بازدید | 30 پست

سلام دوستان

حبوبات رو چجوری کجا نگه می‌دارین ؟

ک خوب بمونه،حشره نداشته باشه مثلا ۶ ماه اینا یا زیادتر

ما زیاد میخریم زود ب زود تموم نمیشه

میذاشتم فریزر خیلی خوب میموند اما واقعا جا ندارم دیگه دوتا از کشوها کلا پر شده

🌺از این وضعیت و اندام خسته شدم باید تغییرش بدم🌺🧡عضو  گروه نارنجی🧡وزن اولیه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میگن اگه 24 ساعت بذاری تو فریزر بعد در بیاری و نگهش داری خراب نمیشه. 

البته خودم هنوز امتحان نکردم 

ولی فروشنده گفت با این روش خراب نمیشن و میمونن

پای تو موندنم خیانت به خودمه 

سیر بنداز داخلشون جاشم خنک باشه مثل زیرزمین اینا

تو کابینت بزارم نمیشه؟زیر زمین ندارم تو تراس انباری دارم انجام‌ گرمه

🌺از این وضعیت و اندام خسته شدم باید تغییرش بدم🌺🧡عضو  گروه نارنجی🧡وزن اولیه 
توانباری خونمون توظرفای دربسته سیروفلفل خشک میریزم داخل ظرفشون خرابم نمبشه

انباریتون گرمه یا خنک؟؟؟

🌺از این وضعیت و اندام خسته شدم باید تغییرش بدم🌺🧡عضو  گروه نارنجی🧡وزن اولیه 
توی کابینت  هیچ وقت هم حشره نزده  برند خوب بخرید

مثلا ۷ کیلو لوبیا تا یه سال میمونه؟


🌺از این وضعیت و اندام خسته شدم باید تغییرش بدم🌺🧡عضو  گروه نارنجی🧡وزن اولیه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز