khodaaam مدیر استارتر عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 12674 عنوان رنگ پوست 154 بازدید | 18 پست رنگ پوستم گندمی عادیهولی یه وقتایی رنگم زرد میشه که خیلی حس بدیهخودم فکر میکنم مال کم خونیه ولی خب خیلیا کم خوننبیشتر صبح ها و ظهرا اینجوری میشم عصرا و شبا عادیه فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن 1400/04/10 | 03:58 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
khodaaam مدیر استارتر عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 12674 اون مدت هم احساس ضعف و افت فشار و اینا ندارم فقط رنگم زرد میشه فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن
آهوآرام عضویت: 1399/11/09 تعداد پست: 15961 دکتر برو خدایا 😍 فقط خودمو، خودت خبر داریم چیکاراااا کردی برام😘پس شکرت .....واقعا شکرت !!😇
khodaaam مدیر استارتر عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 12674 علتش چیه؟ فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن
khodaaam مدیر استارتر عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 12674 منم همینجوریم مشکلی ندارید باهاش؟دکتر نرفتید؟ فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن
sima1236 عضویت: 1400/02/31 تعداد پست: 2616 ببین پوست گندمی عادیه رنگ عوض میکنه افتاب پرسته 😂 گاهی سبز گاهی زرد گاهی سفید گاهی هم رنگ خودش
khodaaam مدیر استارتر عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 12674 دکتر برو میخواستم اگه شرایطش پیش اومد بریم یه شهر بزرگ که برم دکتر هی امروز و فردا کردم که کرونا اومد فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن
khodaaam مدیر استارتر عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 12674 ببین پوست گندمی عادیه رنگ عوض میکنه افتاب پرسته 😂 گاهی سبز گاهی زرد گاهی سفید گاهی هم ... 😂😂 نه این مورد فرق داره فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن
paradox__n عضویت: 1400/02/16 تعداد پست: 4745 مشکلی ندارید باهاش؟ دکتر نرفتید؟ چ امضای قشنگی .. احمدوند :))) مشکل ک اره دارم دکتر هم رفتم ازمایش هم دادمکمبود ویتامین و کم خونی شدید دارمدو هفته ای میشه دارم دارو میخورمفعلا ک اثر نکرده ..
khodaaam مدیر استارتر عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 12674 برو حجامت حل مبشه وای از حجامت خوشم نمیاد فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن
khodaaam مدیر استارتر عضویت: 1400/03/22 تعداد پست: 12674 چ امضای قشنگی .. احمدوند :))) مشکل ک اره دارم دکتر هم رفتم ازمایش هم دادم کمبود ویتامین و کم ... انشاالله اثر کنهخوبه که دکتر رفتیدمنم اگه شد میرمممنون امضامو خودم خیلی دوست دارم فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن