2777
2789
عنوان

🔹💠🔹 طرح مهدوی 🔹💠🔹

| مشاهده متن کامل بحث + 28876 بازدید | 4891 پست
وااااای برید کنااررر  باد آمد و بوی عنبر آمد 😂😂😂 ستاره سهیل آمد 😂😂😂 کجاایی پس توووو دخت ...

خخخخ از دست تو

همین جاها..

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم    

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خخخخ از دست تو همین جاها..

 پس رفتی باخودت عروس بیاری دیگه 😃🌹🌹🌹🌹

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
احسنت❤❤ انشاءالله  انشاءالله  انشاءالله  انشاءالله شرمنده سیدالشهدا نباشیم 😉

ان شاءالله نخواهید شد 

🌹🌹🌹یا علی

السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید

روز ششم ادا شد🌹


سلام خدمت دوستان ❤️

عطرنرجس و ام المصائب عزیزم

شرمنده که من نمیتونم تو کلاسها شرکت کنم

سه تا دختر کوچولوی بازیگوش دارم و دست تنها هم هستم

وقتی دیدم حتی تاپیک قراره برای نماز بزنید گفتم این بهترین فرصت هست برای نجات من

من این ختم زیارت عاشورا رو به نیت شفای فاطمه ی کوچولو دختر ملکه روزهای برفی برداشتم

و انشالله اگر عمری باشه تا اخرش ادامه میدم 

ولی باز اگر صلاح میدونید تنهایی ادامه میدمش 

تا زمانی که فرصتم ازادتر باشه و لایق جمع شما خوبان باشم

اقایان سایت که درخواست دوستی میدید شما حتی قابل مقایسه با خاک کف کفش همسرم نیستید..وقتی یک شیر کنارت باشد هرگز توجهی به کفتار نخواهی کرد!

احسنت❤❤ انشاءالله  انشاءالله  انشاءالله  انشاءالله شرمنده سیدالشهدا نباشیم 😉


ان شاءالله چله ها زیادن این چله یا چله ی دیگه هیچ فرقی ندارد عزیزم 

منتهی اینجا همگی باهم یک تیم باید باشیم تا همرو جذب کنیم 

گویا شما دوستندارید همکاری کنید لذا ماهم اجبار نمی‌کنیم شاید با بقیه بهتر همکاری کنید تا مابه هرحال وجودتون برامون باارزش بوده و هست 

اگر باشید خوشحالیم نباشیدهم بیادتون هستیم عزیزم؛ما کسی نیستیم که بگیم حق شرکت ندارید خیر 

فقط اگر فعالیت نکنیم گروهمون بدرد نخواهد خورد برای حضرت مهدی عج باید انتظار پویا داشت نه فقط دعا!!

لذا اگر دوست داشتید بمونید خوشحال میشیم بسیار 




السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
روز ششم ادا شد🌹 سلام خدمت دوستان ❤️ عطرنرجس و ام المصائب عزیزم شرمنده که من نمیتونم تو کلاسها ...

وعلیکم السلام 

کلاس هفته ای دوروز هستش عزیزم؛مشکلی پیش نخواهد اومد


السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
ازته قلبم بود ❤ خییلی دوس دارم ی جمع ثابت و متحد وگرم باشیم  ازامام زمانم هم همیشه اینو میخوا ...

ان شاءالله خالص بشیم و دست از رزایل اخلاقی برداریم

السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
سلام سادات جان خوب هستید میشناسید؟؟

سلام علیکم فاطمه جان خوبید؟عروس محسن 

چخبرها؟

السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ ،🔹💠مشق انتظار 💠🔹 بپیوندید
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز