2789
عنوان

🔹💠🔹 طرح مهدوی 🔹💠🔹

| مشاهده متن کامل بحث + 28876 بازدید | 4891 پست
تـلنگـــر بهـلول هــارون را در حــمام دید و گفت: به من یک دینار بدهڪاری طلب خود را مــےخــواهـ ...


عزیزم نماینده تاپیک دل نوشته ها میشی؟؟😊

تمامی متن هات رو داخل اون تاپیک میتونی بذاری 

منم راحت ب ترتیب میتونم بخونم 😍

واقعا متن هات بی نظیرن

بعد ی مورد دیگه ؛

اخرین بار سادات جان بهت گفت چوون شما گلم بهت عنایت شده توسط آقامون باید دوستات رو وافراد دیگری رو جذب کنی .

در اون تاپیک ها فقط دعوت کن  ازهمه  خوبه؟؟


بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
عزیزم نماینده تاپیک دل نوشته ها میشی؟؟😊 تمامی متن هات رو داخل اون تاپیک میتونی بذاری  منم را ...

سلام بانو جان🌼

عیدت مبارک 🌹

منظورت اینه متن هام و تو اون تاپیک بزارم ؟

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم نماینده تاپیک دل نوشته ها میشی؟؟😊 تمامی متن هات رو داخل اون تاپیک میتونی بذاری  منم را ...

عزیزم من خاک پای نوکر ای آقامم 

ولی من هیچ دوستی تو سایت ندارم 


اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 
سلام بانو جان🌼 عیدت مبارک 🌹 منظورت اینه متن هام و تو اون تاپیک بزارم ؟

من ی تاپیک میزنم ب اسم دل نوشته ای ب حضرت مهدی 

وداستانهای مهدوی 

اونجا تماامی مطالبی ک اینجا میزاری بذار 

اینجا چون بین پستهاست گم میشه حیفه خونده نشه 

شما اونجا میشی نماینده تاپیک .

هرمتنی میخوای میزاری وهمه رو دعوت میکنی و جواب بچه ها رو میدی لایک میکنی .

اگه جوابت  نه  راحت بگو نه 😊

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
من ی تاپیک میزنم ب اسم دل نوشته ای ب حضرت مهدی  وداستانهای مهدوی  اونجا تماامی مطالبی ک ...

عزیزم جوابم نه که نیست قطعا 

ولی من اسم ها زیاد خاطرم نمی مونه  برا تگ کردن.... مثلا هر وقت متن گذاشتم همه رو تگ کنم 

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 
عزیزم من خاک پای نوکر ای آقامم  ولی من هیچ دوستی تو سایت ندارم

میدونی من خیلی ازافرادی ک باهاشون دوستم چطوری پیداشون کردم ؟؟

توتاپیکای دیگه ک همه نظر میزارن عکساشون وامضاهاشون رو نگاه میکنم خیلی ها اینجا دلشون خدایی هست و باحضرت مهدی عج  اونا رو تگ میکنم تو تاپیک خودم میگم چی؟ ب دعوت حضرت مهدی عج اینجا هستید 

شاید دلشون لرزید 

خیلی هام دونه دونه پیام میدم برای جذب 😊

الته الانا وقتم خیلی کمه برای تاپیک گردی قبلا بیشتر

امااگه همه ی این جمع هرکدوم نفری دونفر بیارن جمعمون میشه ۱۰۰ نفر بعداونا هم دوستاشون بیارن هرروز بیشتر میشیم و دل اماممون شادتر 

حضرت مهدی عج خیلی تنهاست این حق برگردن ماست ک براشون یار وسرباز جمع کنیم در حدتوانمون 

دراضاشم هیچی نمیخوایم فقط ظهور و خوشنودی دل آقا وبس 😊.

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
ن عزیزم من خبر ندارم  خودم از پیام این تاپیک متوجه شدم . پیامای طولانی دیشب و الانمو بخون . ا ...

ان شالله 😭

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
عزیزم جوابم نه که نیست قطعا  ولی من اسم ها زیاد خاطرم نمی مونه  برا تگ کردن.... مثلا هر و ...

ن عزیزم نمیخواد برای هرمطلب تگ کنی فقط متنهات رو بذار بمونه .افراد جدید رو تگ کن 

من ک خودم واقعا لذت میبرم از متنهات ازته قلبم میگم 

خیلی وقتها شده بگردم دنبال ی داستانی ک تو گذاشتی وسط پستا گم شده ومن نتونستم پیداش کنم

باورت میشه هنوز توفکر اون داستانی هستم ک یبار تو تاپیک من گذاشتی  نتونستم پیداش کنم😊

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
میدونی من خیلی ازافرادی ک باهاشون دوستم چطوری پیداشون کردم ؟؟ توتاپیکای دیگه ک همه نظر میزارن عکساش ...

باشه عزیزم من سعی خودم رو می کنم ،البته با کمک خودت🙏😉

درست ترین حرف رو زدی عزیزم حرفات و همه رو قبول دارم 😊

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 
ن عزیزم نمیخواد برای هرمطلب تگ کنی فقط متنهات رو بذار بمونه .افراد جدید رو تگ کن  من ک خودم وا ...


باشه عزیزم .خودت هم کمکم می کنی ان شاءالله !!!متن های قدیمم رو پیدا کردم تکراری ها رو هم می زارم  شاید همونی که تو می خوای بود باید تو گوشیم  بگردم پیدا کنم ان شاءالله اگه پسرم پاک نکرده باشه🤪🤗🌹


ممنونم عزیزم خیلی خوشحالم کردی 🌹😘

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 
علیک سلام عزیزدلم ⚘ بله کاملا درسته گلم احسنت 👏👏 ممنونم ازت ک مثل همیشه هستی کنارمون خواهر عزیزم ...

تگمون کن فرشته جان

ان شاالله به زودی سادات جانمون صحیح و سلامت بر میگردن پیشمون  

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم    
سلام عزیزم  برای نظم تاپیک قفلش کردن تا همه راحت مطالب رو بخونن و شلوغ پلوغ نشه یا کسی توهین نک ...

عزیزم متوجه شدم

انشالله توکل بخدا درست میشه

       بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج          

دوستان گلم لطفا بیاین حضرت مسلم خیلی غریبن😥😥😥https://www.ninisite.com/discussion/topic/6896023/ایام-شهادت-حضرت-مسلم-بفرمایید-ختم-صلوات

لطفا برای سلامتی و فرج امام زمان صلواتی هدیه دهید 🙏🙏🙏    💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚                                   
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792