2777
2789
عنوان

🔹💠🔹 طرح مهدوی 🔹💠🔹

| مشاهده متن کامل بحث + 28876 بازدید | 4891 پست

سلام سادات خانوم انشالله که تنتون سالم باشه 🤲🤲🤲🤲

حالا بدون شما چکار کنیم ما 

پیامتونو که دیدم ته دلم خالی شد ۲ بار خوندمش باورم نمیشد 😓😓

حالا ایشالله با عطر نرجس وگلعنبر جان ادامه میدیمشما هم خوب میشی برمیگردی😭😭😭😭😭

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم
سلام علیکم  دوستان عزیزم  دخترای خوبم؛الان که داریم براتون مینویسیم حالم جسمیمون اصلا خو ...


سلام سادات جون چرااخه😔😔😔خیلی ناراحت شدم خونه بدون وجودصاحبخونه  صفانداره😭😭انشالله هرچی زودترسلامتیتونوبدست بیارین وبه جمع مابرگردین 🙏🙏کاش فقط بیان خبربدین ازحالتون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم ممنون 😘دوستمون بقچم زحمتشوکشیدن التماس دعا🙏

محتاجم به دعا🥰🌹🌹

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   
سلام علیکم  دوستان عزیزم  دخترای خوبم؛الان که داریم براتون مینویسیم حالم جسمیمون اصلا خو ...



سلام انشاالله حالتون خوب بشه سادات خانوم🥺🥺😭😭

خیلی دوس داشتم در کنارتون بیشتر یاد میگرفتم از صمیم قلب براتون دعا میکنم هر چه زودتر خوب بشید 🤲🏻♥️🌹



السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   

امروز هربار اومدم نی نی سایت یکبار دیگه پیامت رو خوندم وگریه کردم !میدونم به یه جایی وصلی سادات جان!گاها از زبونت پریده !

امسال عرفه دلم بیشتراز هرسال گرفته 😭

برا سلامتی تون دعا میکنم 

میدونم پیامم رو میخونی ،التماس دعا دارم مخصوصا برا بچه هام

چه سری تو چله هات هست که یه آشپز بی سواد رو تا خدامیبره!

نمیدونم به برکت کدوم یک از اعضای این جمع زیارت ماروهم یه نگاهی می کنن😭

از همه شما دوستان مجازی عزیز که ندیده محبت تک تک تون تو قلبمه التماس دعا دارم.🤲🤲

                                                                                                                                                                                                                                                                                          
علیک سلام عزیزم 🌹 ببخشید ک‌خیلی دیر جوابت رو میدم 🙏 خواهش میکنم 😊  چشم ثبت شد 🌺

چشمتون نورانی


ممنونم

الهی حاجت روا باشید

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم
احسنت بخاطر تلاشت 👏👏👏 ما ازشما ممنونیم عزیزم 🌹🌹

🌹

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم

دوستان عزیزم امروز روز عرفه س

خواهش میکنم همگی برای سادات خانم دعا کنیم تا هر چه زودتر حالشون خوب بشه و بیان توی جمعمون🌹♥️

من مدت زیادی نیست که ایشون رو میشناسم ولی مهرشون خیلی به دلم نشسته♥️🌹

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   

سادات خانم نمیدونم شما کی هستین ولی تو این مدت فهمیدم پیش خدا عزیزید ،ممنون برای تشکیل این جمع دوستانه،از وقتی اومدم تو این جمع دلم به خدا نزدیکتره ،من بعد از چند سال نماز خوندم😭

خواهش میکنم برام دعا کنید تو این راه ثابت قدم باشم و بتونم یکی از یاران حضرت مهدی علیه السلام باشم♥️🌹

شاید با دعای شما یه نگاهی بهم بشه هر چند خیییییییلی گنه کارم

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   
سلام عزیزم ممنون انشالله حاجتتون براورده به خیربشه🙏🙏🌹🌹

 ممنون عزیزم ان شاءالله  

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   

بچه ها چقد ازخوندن پیامای امروزتون گریه کردم 😭😭

خیییلی تودلمه ک دیروز تو اولین و شایدآخرین جلسه کلاس مهدوی نبودم 😭😭

امروز روز عرفس ازته قلبم دعا میکنم خواهرم سادات سلاامت باشه و باخبرهای خوش برگرده پیشمون 😭


نمیدونم پیامهای مارو  میتونی بخونی  یا نه 

خواهر ساداتم  سخته بدونت ولی تحمل میکنیم و جمع رو حفظ میکنیم تا برگردی 

خودت دیروز بهمون یاددادی  صبوری رو از مادرمون حضرت زهرا س یاد بگیریم  

شاید این هم یه امتحانه برای ما اعضا از طرف خدا 

گفتید گله نکنیم تهذیب نفس کنیم ماهم ازخدا شکایتی نداریم

امیدوارم بهترینها برات رخ بده عزیزدلم و سلاامتت باشی


مسئولیت من درنبودت خییلی سخت تر شد اما قول میدم وظیفم رو ب نحو احسنت انجام بدم و نذارم بچه ها پراکنده شن  😭😭😭


بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 

دیدم پیرزنی داره آش درست میکنه 


سوال کردم :

مادر...آش چی می پزی؟ 


گفت:

آش پشت پا ...


گفتم :

کسی قصد سفر داره؟


گفت:حسین (ع) امشب از مدینه به سمت مکه راه می افته😔


گفتم:

چرا تو؟ 


گفت: آخه حسین (ع) مادر نداره...


امروز ميخوایم تا آخر شب حداقل 2 میلیون نفر به امام حسين سلام بدن ...


خودم شروع ميکنم:


السلامُ عَلَیکَ یا اباعَبْدِاللّه وَ عًلی الاَرواح الّتی حَلَت بِفنائک عَلَیکَ مّنی سلامُ اللّه ابداً"


ما بَقیتُ وَ بَقیَ اَلیلِ وَ النهاروَ لا جَعَلَ اللّهَ آخِرَ اَلعَهدِ منی لزیارَتکُم

اَلسلامُ عَلی الحُسین و َعَلی علی بن الحُسین و َعَلی اُولاد الـحسین و عَلی اَصحاب الحُسین.


به اندازه ارادتت ارسال کن

اصلا هم خبر خوش و اینا قرار نیس بهت برسه


👈هر کس بیشتر ارادت ب امام حسین (ع) داره بیشتر به دوستانش بفرسته

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز