2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۲۶روزه اس

خب تقریبا تخمکگذاری شما حول وحوش روز دوازده پریوده

از روز نهم پریود هر روز صبح سره ساعت مشخص کیت بزن

هروقت که خط دوم همرنگ خط سی شد ینی بیست و چهار تا سی و شش ساعت دیگه تخمکت ازاد میشه

ولی از من به تو نصیحت من خیلی از این کیتا استفاده کردم....اولا توکل کن بخدا دوما یروز درمیون رابطه داشته باشی دیگه نیازی به این کیتا نیس

خب تقریبا تخمکگذاری شما حول وحوش روز دوازده پریوده از روز نهم پریود هر روز صبح سره ساعت مشخص کیت بز ...

اخه پی سی او هستم

چهار ماه اقدامم از ناچاری رو ب این کیت ها اوردم


لطفا برای باردار شدنم صلوات میفرستی🤰
اخه پی سی او هستم چهار ماه اقدامم از ناچاری رو ب این کیت ها اوردم

اهان...مگه پری هات منظم نیس؟ چون تو تنبلی پری ها معمولا نامنظمه

تنبلیت خفیفه یا شدید؟ 

عب نداره اصلا عجله نکن میشه هنوز چهارماه که چیزی نیس

ازگرمیجات غافل نشو...مخصوصا عسل و سیاهدانه

اهان...مگه پری هات منظم نیس؟ چون تو تنبلی پری ها معمولا نامنظمه تنبلیت خفیفه یا شدید؟  عب ندا ...

پریودم دقیق و منظمه از اولم همینجوری بودم ایقد دقیق بود ک یروز عقب انداختم تعجب کردم رفتم سنو گفت پی سی او داری همون عصرش پری شدم هیچ وقتم عقب نیوفتاده دیگه

دکتر ک گفت خفیفه

لطفا برای باردار شدنم صلوات میفرستی🤰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز