2777
2789

ن حتما نیس من اصلا خونریزی حتی لکه هم نداشتم رفتم بیمارستان بستری شدم دارو دادن افتادم خونریزی چند هفتته؟؟؟ رفتی سونو فهمیدی؟؟؟ اره بعدا علایمت میره کلا منم تازه فهمیدم 12 روزه الان سقط کردم

آی بدم میاد لایک میکنید با ذوق میرم ببینم کیه ک جوابمو داده میبینم لایکه دقیقا قیافم این میشه 😐😐😒😒لایکم نکنید از من بیکارتر نیس ک فقط تو نی نی سایتم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من داشتم بله لکه بینی داره ولی علائمم سر اولی کلا نبود

 سر دومی بعد سقط هم علائم حاملگی داشتم ک دکتر گفت بخاطر اینه که هنوز هورمون بارداری مونده تو بدنت وقتی تیتر بتام صفر شد علائمم تموم شد

گفته بودی که چرا محو تماشای منی، آنچنان مات که حتی مژه بر هم نزنی، مژه برهم نزنم تا که ز دستم نرود، ناز چشم تو به قدر مژه برهم زدنی
ن حتما نیس من اصلا خونریزی حتی لکه هم نداشتم رفتم بیمارستان بستری شدم دارو دادن افتادم خونریزی چند ه ...

من خواهرم پری هاش نامنظم ناخواسته شده الان بارداره بعد رفته سونو کیسه آب اینها بوده ولی جنین نبوده خیلی هم علایم بارداریش زیاده حالت تهوع شدید هم داره

من داشتم بله لکه بینی داره ولی علائمم سر اولی کلا نبود  سر دومی بعد سقط هم علائم حاملگی داشتم ...

من خواهرم نداره اصلا لکه بینی فقط تو سونو جنین ندیدن

من خواهرم پری هاش نامنظم ناخواسته شده الان بارداره بعد رفته سونو کیسه آب اینها بوده ولی جنین نبوده خ ...

الان چند هفتشه؟؟؟ واسه منم کیسه اب اینا بود جنین تشکبل نشده بود باید بره سریع بیمارستان بستری بشه من 11 هفته بودم فهمیدم ت 10 هفته اینا نگو علایمش میره و. من نمیدونستم

آی بدم میاد لایک میکنید با ذوق میرم ببینم کیه ک جوابمو داده میبینم لایکه دقیقا قیافم این میشه 😐😐😒😒لایکم نکنید از من بیکارتر نیس ک فقط تو نی نی سایتم
من خواهرم نداره اصلا لکه بینی فقط تو سونو جنین ندیدن

چندهفته؟

گفته بودی که چرا محو تماشای منی، آنچنان مات که حتی مژه بر هم نزنی، مژه برهم نزنم تا که ز دستم نرود، ناز چشم تو به قدر مژه برهم زدنی
الان چند هفتشه؟؟؟ واسه منم کیسه اب اینا بود جنین تشکبل نشده بود باید بره سریع بیمارستان بستری بشه من ...

اصلا معلوم نیست چند هفته اشه چون اصلا پری هاش منظم نیست

اصلا معلوم نیست چند هفته اشه چون اصلا پری هاش منظم نیست

تو سونو مشخص میکنن دیگه حالا خونس با ن چرا نرفته بستری شه؟؟؟ دکترش چی گفت

آی بدم میاد لایک میکنید با ذوق میرم ببینم کیه ک جوابمو داده میبینم لایکه دقیقا قیافم این میشه 😐😐😒😒لایکم نکنید از من بیکارتر نیس ک فقط تو نی نی سایتم
معلوم نیست فقط دکترش گفته ۱۲ روز دیگه بیا دوباره سونوت کنم گفته بارداریت ۵۰ ۵۰

پس باید صبرکنه ولی اگه ۷هفته میگذره دیده نمیشه احتمالش خیلیییی بالایه

گفته بودی که چرا محو تماشای منی، آنچنان مات که حتی مژه بر هم نزنی، مژه برهم نزنم تا که ز دستم نرود، ناز چشم تو به قدر مژه برهم زدنی
دکترش فقط گفته ۵۰ ۵۰

اها احتمالا 6 هفته ایناس ک اینجوریه شاید هنوز تشکیل نشده امکان داره حاملگی پوچ نباشه بگو نگران نشه اگه مبدونستین چند هفتشه میگفتم بهتون ببین تو دفترچه زردش مینویسن دیگه چند هفتشه اگه دید دوباره دکترش میگه بارداری پوچه برا اطمینان یه جای دیگه هم بره سونو 

آی بدم میاد لایک میکنید با ذوق میرم ببینم کیه ک جوابمو داده میبینم لایکه دقیقا قیافم این میشه 😐😐😒😒لایکم نکنید از من بیکارتر نیس ک فقط تو نی نی سایتم
پس باید صبرکنه ولی اگه ۷هفته میگذره دیده نمیشه احتمالش خیلیییی بالایه

بدشانسیش اینجاس که پری هاش منظم نبوده و الان اصلا معلوم نیست پوچ یا نه ولی دکتر گفته بهش کیسه آبت خیلی خوبه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز