2777
2789
عنوان

از تجربت بگو ...

48 بازدید | 5 پست

  تا حالا این احساس رو داشتی که آدمها خوبی هات رو بهت برنمیگردونن؟  


شده احساس کنی انگار قدر محبت هات رو نمیدونن و بیفتی توی این چرخه ی ذهنی که کارهای خوبی که برای بقیه کردی و جوابی نگرفتی رو مرور کنی، و از انجامشون پشیمون بشی؟  


وقتی تصمیم میگیری توی روابطت زیادی مهربونی کنی، این تصمیم و انتخاب تو هست و ممکنه انتخاب طرف مقابلت نباشه!  


پس سعی کن روابطت رو تنظیم کنی و به شکل افراطی برای هر کسی از خودت نگذری، که بعدش احساس کنی جواب خوبیت رو نداد!  

برای مثال استوری گذاشتی تولد خواهر شوهرت رو سه ماه پیش تبریک گفتی ..موضوعی که خیلی تو نی نی سایت هست حالا تولد شماست منتظری تبریک بگه و استوری بزاره ولی اگر اینکارو نکنه میگی ببین دستم نمک نداره  و کلی ناراحت میشید بابت این موضوع یادمون باشه  اگر کاری می خواید انجام بدید منتظر جبران نباشید که اگر فرد مقابل شما جبران نکرد  شروع به خودخوری کنید مراقب سلامت روحتون باشید


توی کامنت بهم بگو که همچین تجربه هایی داشتی؟ واکنشت چی بوده؟

من زن بودنم را دوست دارم. 

تجربم اینه اول ازدواج جوگیر شدم که صاف و صادق باشم و جان برکف بعد فهمیدم شوهرم خیلی پنهون کاری داره و اصلا مث من فکر نمیکنه دنیا رو سرم خراب شد

ولی کلا ادم بیشتر مشکلاتش از توقع و انتظاراتشه

تجربم اینه اول ازدواج جوگیر شدم که صاف و صادق باشم و جان برکف بعد فهمیدم شوهرم خیلی پنهون کاری داره ...


درسته عزیزم وقتی سطح انتظاراتت از آدم ها به پایین ترین حد ممکن برسه روحت به آرامش زیبایی میرسه 

برات آرزوی خوشبختی دارم  

من زن بودنم را دوست دارم. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درسته عزیزم وقتی سطح انتظاراتت از آدم ها به پایین ترین حد ممکن برسه روحت به آرامش زیبایی میرسه  ...

ممنونم

دقیقا به این رسیدم انتظار نباید دلشت و انتظار باغث ناراحای میشه

ولی وقتی یکیو دوست داری انتظار نداشتن ازش خیلی سخته

اول باید وابستگیتو از بین ببری تا بشه انتظارو کنار گذاشت

شاید🤦‍♀️

ممنونم دقیقا به این رسیدم انتظار نباید دلشت و انتظار باغث ناراحای میشه ولی وقتی یکیو دوست داری انت ...


درسته عزیزم درک میکنه سخته اما اگر آسون بود که همه بکارش میگرفتن برا رفع وابستگی افراطی این کتاب رو پیشنهاد میکنم بهت امیدوارم مفید واقع بشه برات کتاب رهایی عاطفی نوشته‌ی دیوید ویسکات پیشنهاد میکنم بخونی 

من زن بودنم را دوست دارم. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792