2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای مبارکه عزیییزم 

من هیچی نگرفتم هنو 

دو دست سرهمی صفر فقط 

هیییچی هیییچ 😂😂😂

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

[QUOTE=194522411]خیلی خستم خیلی دلم گرفته خدایااااا یعنی میشه یه روز بچه دار شم یعنی میشه این لباسارو تنش کنم 😭😭😭...[/QUOT

به خدا این دو تا سرهمی هم دو سه سال پیشگرفتم‌

زدم حرم اقام امام رضا ع گفتم نگه میدارم تا بهم بدی 

عزیز فدات خدا الهی به زودی زود دامنت رو سبز کنه 


به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

[QUOTE=194522411]خیلی خستم خیلی دلم گرفته خدایااااا یعنی میشه یه روز بچه دار شم یعنی میشه این لباسار ...

انشاالله ما منم یه دست مال حرم امام رضا و دوست هم بنظرم حرم امام حسین کربلا 😔کربلا رفتن و امام حسین نگاهی بهم ننداخت 

انشاالله ما منم یه دست مال حرم امام رضا و دوست هم بنظرم حرم امام حسین کربلا 😔کربلا رفتن و امام حسین ...

وای نگو دوستم‌

گذاشته فرصت مناسب با صلاح و مصلحت خودش بهت بده 

بازم بگو شکرت خدا 

بخدا نمیدونی من چیا کشیدم‌

اخریا میخواستم برم حتی غیر قانونی بچه بخرم 

یه نگاه بنداز تاپیکام رو 

خدا فقطخدا از خودش بخواه و تمتم

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عملیا پیک مین

mahdisv | 6 ثانیه پیش

کمککنید لطفا

ananasi8855 | 23 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز