2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وای مبارکه عزیییزم 

من هیچی نگرفتم هنو 

دو دست سرهمی صفر فقط 

هیییچی هیییچ 😂😂😂

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

[QUOTE=194522411]خیلی خستم خیلی دلم گرفته خدایااااا یعنی میشه یه روز بچه دار شم یعنی میشه این لباسارو تنش کنم 😭😭😭...[/QUOT

به خدا این دو تا سرهمی هم دو سه سال پیشگرفتم‌

زدم حرم اقام امام رضا ع گفتم نگه میدارم تا بهم بدی 

عزیز فدات خدا الهی به زودی زود دامنت رو سبز کنه 


به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

[QUOTE=194522411]خیلی خستم خیلی دلم گرفته خدایااااا یعنی میشه یه روز بچه دار شم یعنی میشه این لباسار ...

انشاالله ما منم یه دست مال حرم امام رضا و دوست هم بنظرم حرم امام حسین کربلا 😔کربلا رفتن و امام حسین نگاهی بهم ننداخت 

انشاالله ما منم یه دست مال حرم امام رضا و دوست هم بنظرم حرم امام حسین کربلا 😔کربلا رفتن و امام حسین ...

وای نگو دوستم‌

گذاشته فرصت مناسب با صلاح و مصلحت خودش بهت بده 

بازم بگو شکرت خدا 

بخدا نمیدونی من چیا کشیدم‌

اخریا میخواستم برم حتی غیر قانونی بچه بخرم 

یه نگاه بنداز تاپیکام رو 

خدا فقطخدا از خودش بخواه و تمتم

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز