به توفیق الهی تا 25سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.💥💥💥 مرگ بر اسرائیل ✊ جالبه یه سری از خدا هم جلوتر میرن😏 میگن برای رژیم کودک کش و مظلوم کش اسرائیل طلب مرگ نکنید نمیدونن خدا تو جای جای قرآن از کلمات لعنة الله استفاده کرده و یه آیه ای هم هست که میگه (موتوا بغیظکم)یعنی بمیرید به خشمتان ، اگه قصد دشمنی با خدا نداری پس بگو مرگ بر اسرائیل ✊شمایی که با امضام مخالفی و تو تاپیک های غیر مرتبط ریپلای میکنی و به امضام گیر میدی باید بدونی با حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی در ریختن خون مظلومان شریک هستی(( امضای من میزان تشخیص انسانیت شماست))
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
منم مشکل شما رو دارم دکتر گفت باید بیای عصب کشی شنبه میخوام برم 😣
به توفیق الهی تا 25سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.💥💥💥 مرگ بر اسرائیل ✊ جالبه یه سری از خدا هم جلوتر میرن😏 میگن برای رژیم کودک کش و مظلوم کش اسرائیل طلب مرگ نکنید نمیدونن خدا تو جای جای قرآن از کلمات لعنة الله استفاده کرده و یه آیه ای هم هست که میگه (موتوا بغیظکم)یعنی بمیرید به خشمتان ، اگه قصد دشمنی با خدا نداری پس بگو مرگ بر اسرائیل ✊شمایی که با امضام مخالفی و تو تاپیک های غیر مرتبط ریپلای میکنی و به امضام گیر میدی باید بدونی با حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی در ریختن خون مظلومان شریک هستی(( امضای من میزان تشخیص انسانیت شماست))