2777
2789
عنوان

لیفتینگ لدورا

59 بازدید | 4 پست

کسی استفاده کرده ؟ راضی بودین ؟

تأثیر داشت یا نه ؟

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و با شکوه ترین لحظات دانستی...خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم... بگذار آرام باشم، به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی... فاش میگویم این حس را تاکنون لمس نکرده بودم...اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی احساس خودت به تمام بنده هایت...آری حس مادری را میگویم😊❤❤❤ فرزندانم عزیزان دلم،  الله خیر حافظا و هو الرحم الراحمین. شفای کامل بیمارم صلوات.

محصولات لدورا احساس میکنم خیلی الکی گرونه  

من دیوهای مست را تورانیان پست را من دختران بی پدر من مادران بی پسر شاهنشهان ماردوش آهنگران سخت کوش بسیار بر خود دیده وز داغشان رنجیده ام چون آریاییم نژاد نامم خدا ایران نهاد✌️تا یه لباس رنگی نپوشی نمیفهمی که مشکی زیادم بهت نمیاد.تا اون یه نفر رو فراموش نکنی متوجه نمیشی آدمای خوب زیادی چشمشون به تو هست. تا قلبت نشکنه مغزت کار نمیافته.تا عاشق شکلات نباشی نمیفهمی که رژیم چقدر سخته. تا از دستت نره قدرش رو نمیدونی تا دوستات رو نشناسی دو دستی به خانواده ت نمیچسبی.ما آدمای دیر رسیدن یا هیچوقت نرسیدن و نفهمیدن درک نکردن نیستیم فقط مشکل اینه تا یه چیزایی رو تجربه نکنیم به خودمون نمیایم. موفیقت با یه بار تلاش به دست نمیاد پس اگه زیاد شکست میخوری طبیعیه 😊

محصولات لدورا احساس میکنم خیلی الکی گرونه    

تاثیر نداره ؟

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و با شکوه ترین لحظات دانستی...خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم... بگذار آرام باشم، به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی... فاش میگویم این حس را تاکنون لمس نکرده بودم...اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی احساس خودت به تمام بنده هایت...آری حس مادری را میگویم😊❤❤❤ فرزندانم عزیزان دلم،  الله خیر حافظا و هو الرحم الراحمین. شفای کامل بیمارم صلوات.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تاثیر نداره ؟

استفاده نکردم اما اطرافیان راضی نبودن

من دیوهای مست را تورانیان پست را من دختران بی پدر من مادران بی پسر شاهنشهان ماردوش آهنگران سخت کوش بسیار بر خود دیده وز داغشان رنجیده ام چون آریاییم نژاد نامم خدا ایران نهاد✌️تا یه لباس رنگی نپوشی نمیفهمی که مشکی زیادم بهت نمیاد.تا اون یه نفر رو فراموش نکنی متوجه نمیشی آدمای خوب زیادی چشمشون به تو هست. تا قلبت نشکنه مغزت کار نمیافته.تا عاشق شکلات نباشی نمیفهمی که رژیم چقدر سخته. تا از دستت نره قدرش رو نمیدونی تا دوستات رو نشناسی دو دستی به خانواده ت نمیچسبی.ما آدمای دیر رسیدن یا هیچوقت نرسیدن و نفهمیدن درک نکردن نیستیم فقط مشکل اینه تا یه چیزایی رو تجربه نکنیم به خودمون نمیایم. موفیقت با یه بار تلاش به دست نمیاد پس اگه زیاد شکست میخوری طبیعیه 😊

استفاده نکردم اما اطرافیان راضی نبودن

اوکی 

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و با شکوه ترین لحظات دانستی...خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم... بگذار آرام باشم، به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی... فاش میگویم این حس را تاکنون لمس نکرده بودم...اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی احساس خودت به تمام بنده هایت...آری حس مادری را میگویم😊❤❤❤ فرزندانم عزیزان دلم،  الله خیر حافظا و هو الرحم الراحمین. شفای کامل بیمارم صلوات.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز