2789
عنوان

خستم 🥲

102 بازدید | 2 پست

از ابتدایی تا راهنمایی باهم دوست بودیم خیلی باهم خوب بودیم الان اول دبیرستانم تقریبا دوسال پیش تصادف میکنه و میمیره اونم بهترین دوستم . هیچکس نیست که درکم کنه هیچکس همه ازین که گریه میکنم و افسردگی دارم تحقیرم میکنن کل اون دوسال رو افت تحصیلی داشتم ولی هیچکس براش مهم نبود یجورایی اضافیم :) ازینکه دنبال علاقمم ازینکه به نوشتن کتاب و هنر علاقه دارم تحقیر میشم . دیگه توان ادامه دادن ندارم

طلاق خون از رگ

تحقیرت میکنن چون درحد توان و شعور تو نیستن انقدر بنویس که یک نویسنده بزرگ بشی و بیان التماست کنن امضا بشون بدی 

دی شیخ باچراغ همی گشت گرد شب / که از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست . گفتند یافت می نشود جسته ایم ما/ گفت انکه یافت می نشود آنم ارزوست 

پارسا پیروزفر ببین و از رفتارهاش و انتخاباش درس بگیر زندگیش بخون هیچ وقت مصاحبه نکرد و دیگران براش مهم نبودن دنبال علاقش رفت و الان بزرگترین و با احترام ترین هنرمند ایران شد بدون توجه به عرعر اطرافیان از ادمای این چنیتی درس بگیر 

دی شیخ باچراغ همی گشت گرد شب / که از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست . گفتند یافت می نشود جسته ایم ما/ گفت انکه یافت می نشود آنم ارزوست 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز