بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️
کاشکی بعضی ها میفهمیدن زندگی هرکسی به خودش مربوطه کاشکی بعضی ها میفهمیدن سرشون توی زندگی خودشون باشه کاشکی به کلیشه های جنسیتی احتراممیزاشتیم کسی که همجنس گراست دست خودش نیست و تو نمیدونی چقد زجر میکشه کسی که خوشگل نیست دست خودش نبود وگرنه انتخاب میکرد که خوشگل باشه کسی که یه بیماری داره دست خودش نیست وگرنه همه ارزو سالم بودنو دارن خلاصه بگم زندگی هرکسی به خودش مربوطه و سعی کنیممسخره نکنیم
چیزی نیست من هروقت میرم حموم این طوری میشه بخواب ان شاءالله تا صبح خوب میشه
حسابدارم✨ گاهی اوقات تنها چیزی که حال ما را خوب میکند، این است که یک نفر بی قید و شرط، کنارمان باشد، بدون نصیحت، بدون قضاوت، بدون عجله برای درست کردن حالمان. :)✨