2777
2789

یه پارچه پهن کن جلو افتاب برنجو بریز روش یک روز بعد جمع کن

قدِ آسمونِ خدا دوستت دارممممم💕🌸💍 من خیلی وقتها که کم میارم ،میشینم و فقط نگات میکنم❤ عشقممم تو نور چشمهای منی ، تو امیدمی ،انگیزمی ، دلیل نفس کشیدنمی ، پاره تنمی ، خونِ تو رگامی‌، تمامِ هست و نیستمی ، تو عُمر دوباره ی منی ، تو قشنگترین داشته ی منی ، خداروشکررررر برای بودنت❤  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای چقدر زیادن اول بزار جلوی نور تا برن بعدش هم نمک بزن برنجو 

دوست داشتنی ترین ارزو ها دست نیافتی ترین انهاست .زندگی سراب خوبی برای ارزو های انسان است و هر لحظه انسان را از ارزو هایش دور میکند.مگر ان که یک ارزو داشته باشی و اون ملاقات با خدا باشد .در این صورت احساس میکنی هر لحظه به ارزو یت نزدیکتر میشوی و خوشبخترین انسان هستی.😍اگه همه ارزوت فقط خدا باشه خدا خودش ارزوهای خوبی برات میکنه ❤

اوووه چه بزرگم شدن ذلیل شده ها۹😐😐

بزار تو افتاب ده دیقه بمونه.بیشتر نه هاااا

برگ‌گردو پوست پرتقال سیر چیزایی بودار دوست ندارن.بزار تو برنج

البته نه در این حد وقتی نداره بزار ک‌ازینا درست نشه

قشنگ باید عمود افتاب باشه؟ اخه اپارتمانیم سخته

نه عزیزم هوای ازاد باشه خوبه

قدِ آسمونِ خدا دوستت دارممممم💕🌸💍 من خیلی وقتها که کم میارم ،میشینم و فقط نگات میکنم❤ عشقممم تو نور چشمهای منی ، تو امیدمی ،انگیزمی ، دلیل نفس کشیدنمی ، پاره تنمی ، خونِ تو رگامی‌، تمامِ هست و نیستمی ، تو عُمر دوباره ی منی ، تو قشنگترین داشته ی منی ، خداروشکررررر برای بودنت❤  
وای چقدر زیادن اول بزار جلوی نور تا برن بعدش هم نمک بزن برنجو 


این برنج ما نیس از نت گرفتم که ببینین

برای ما ولی خیلی بیشتره

عاقبت خاک گِل کوزه گران خواهیم شد🙂🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز