2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من که دوست دارم ترش بشه،دوتا میندازم برا خودمون .

دوست خوب نی نی سایتی من،چقدر خوبه که اولین نسخت تو هرتاپیکی این نیس که ببین به نظرم شوهرت داره هرز میپره یا ببین من نمیفهمم چرا تو این زندگی موندی طلاق بگیر.چقدر خوبه که راست یا دروغ فخر نمیفروشی حالا بخاطر  اخلاق همسرت یا موقعیت مالی یا...چقدر خوبه که درک میکنی عقاید مذهبی ادما باهم متفاوته،چقدر خوبه که پای تاپیک یه کاربر غمگین که داره درددل میکنه نمیای بنویسی خب که چی.من افتخار میکنم دوستی مثل تو دارم و خوشحال میشم فقط امثال تو با من حرف بزنن اینجا.زندگیت غرق شادی و ارامش🌹

ی دونه بنداز.ی ساعت قبل اماده شدنش

منت نکش از غیر / پر و بال خودت باش                                                        معاون و مشاور مدرسه.مدرس تربیت جنسی و مهارت های زندگی واستعداد یابی کودکان

من یدونه میندازم یک یاعت قبل اماده شدن

فقط 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

شدی صاحب هر بند دلم 😍شدی روز و شبم ماه دلم 😍مهمون کوچولوی دلم خیلی خوش اومدی به زندگی مون🥺خدایا شکرت.  خدایا خودت مواظب مسافر کوچولوم باش😍02/6/13 بیبی چکم مثبت شد😍.                                      پسر کوچولو قشنگم داری داداش بزرگه میشی قربونت برم🥺🥺

از قبل توی یه کاسه‌آب بخیسانید

با چنگال سوراخ کنید

برای یه قابلمه  ۴ تا ۶ نفره، دوتا لیمو کافیه. بیش‌تر از این تلخ می‌شه

نیم‌ساعت قبل از برداشتن قیمه بندازید توی خورش

من یک آتنا_آرتمیس هستم؛ اگر شما به‌لحاظ آرکی‌تایپ شخصیتی، هِرا (تعریف هویت و احساس خوشبختی مبتنی‌بر حضور شوهر در زندگی) یا دیمیتر (تعریف هویت و احساس خوشبختی مبتنی‌بر حضور فرزند) هستید، نکوهشم نکنید‌. به من توصیه به فرزندآوری و همسرداری نکنید. ما با هم متفاوتیم! آرتمیس‌ها، مستقل، عدالت‌خواه، جسور، قاطع و جدی هستند. برای آرتمیس «در خانه‌ ماندن» و ملکه‌ی خانه بودن، یک رنج ابدی‌ست. آتناها، هدف‌مند، بابرنامه، منطقی، جاه‌طلب و مدیر هستند. برای آتنا، حاشیه و حسادت‌های زنانه خسته‌کننده‌ست.   برای مبارزه با تاریکی شمشیر نمی‌کشم؛ چراغ برمی‌افروزم. مشغول‌الذِمه‌اید اگه توی تاپیک‌های کتاب و کتاب‌خوانی منشنم نکنید.  پی‌نوشت غیرمرتبط: خانم‌ها، سالاد شیرازی رو با سس مایونز درست نمی‌کنن. سالاد شیرازی آب‌غوره داره. اینکه گوجه و خیار و پیاز رو نگینی می‌کنید، باعث نمی‌شه سالادتون شیرازی باشه. آب‌غوره می‌خواد؛ آب‌غوره.  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز